وبلاگ آزاده علی اصغرافضلی
| توسط:آزاده و جانباز بسیجی | |||||
|
سلام ضمن عـــرض خــداقوت و خستـــه نبــاشید به شمــاو همـه آزادگان وبلاگ نویس ، از این که مطلب اندوهبار مرا برای دیگران به نمایش گذاشتید کمــال تشکــردارم . اگر فابل هستم ســری هم به وبلاگ به هم ریخته و تازه به راه افتاده ی من بزنیـــد امیــدوارم در این وبلاگ بتوانم گوشه ای از سالهای پر از درد ورنج اسارت رابرای آنهــایی که هنــوز غافل از صلابت و صداقت و خلوص المــاس هــای درخشان هستند بیـــان کنــــم . | |||||
خاطـــرات جبهه و 8ســـال اسارت
![]() |
+ نوشته شده در شنبه بیست و هفتم آبان ۱۳۹۱ ساعت 10:30 توسط سید
|

من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم