توسط:آزاده و جانباز بسیجی

سلام ضمن عـــرض خــداقوت و خستـــه نبــاشید به شمــاو همـه آزادگان وبلاگ نویس ، از این که مطلب اندوهبار مرا برای دیگران به نمایش گذاشتید کمــال تشکــردارم .

اگر فابل هستم ســری هم به وبلاگ به هم ریخته و تازه به راه افتاده ی من بزنیـــد امیــدوارم در این وبلاگ بتوانم گوشه ای از سالهای پر از درد ورنج اسارت رابرای آنهــایی که هنــوز غافل از صلابت و صداقت و خلوص المــاس هــای درخشان هستند بیـــان کنــــم .

خاطـــرات جبهه و 8ســـال اسارت