تماس تلفنی مدیر وبلاگ هئیت امام سجاد(ع) با مدير وبلاگ تكريت 11
تماس تلفنی مدیر وبلاگ هئیت امام سجاد(ع) با مدير وبلاگ تكريت 11
مدیر محترم وبلاگ امام سجاد علیه السلام در تماس تلفنی خود با من(مازندرانی) در باره مسائل فیمابین و مسائل آزادگان توضیحاتی داد ،ایشان ضمن بیان نقطه نظرات خود در باره مسائل جاری از جمله ماده 13 و نحوه پیگیری آن ،ضمن مخالفت با پیگیری علنی مسائل در وبلاگ هاخواهان بررسی مسائل از طیق گفتگوی مستقیم شدند.
ایشان همچنین بر استقلال و عدم وابستگی این هئیت به موسسه پیام آزادگان یا هر جای دیگر، تاکید کرد:دریافت کمک های مالی از موسسه حق هئیت می باشد و نسب به عملکرد مسئولین پیام آزادگان خوشبین هستند ولی وابستگی ندارند.
ضمن تشکر از این برادر عزیز که بحق در عیادت از مریضهای آزاده تلاش خوبی دارند بطوریکه در چند نوبت به دیدار آزادگانی که در شهرستانهای مختلف کسالت داشتند رفتند از جمله کرمانشاه و سلماس و...برای این دوست عزیز و وبلاگش آرزوی موفقیت داریم.من در این گفتگوی تلفنی بر تفاوت نقطه نظرات خودم با ایشان در مورد موسسه پیام و همچنین تفاوت نگاه خود با ایشان در مورد مسائل دیگر تاکید کردم و توافق شد در نزدیکترین فرصت با هم از نزدیک گفتگو داشته باشیم.
نقل از وبلاگ تكريت 11
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم