تو ضیحی درباره اساسنامه شرکت اقتصادی و خودکفایی

همانطور که در تاریخچه وشرح فعالیت خواندید هیچ اشاره ای به موسسه پیام نشده این شرکت مشخصا یک شرکت تجاری است درضمن اصلا شرکت نمیگوید ما برای شما نماینده انتخاب کردیم متن شرح فعالیتی که خواندید منتشر شده در وبسایت گروه مینو است دوستان توجه کنید .

چیزی که میشه برداشت کرد فکر کنم ما تو این شرکت مثل ردیف هزینه ها پیش بینی نشده ایم یا مثل ردیف مطالبات مجهول الهویه هستیم اصلا مشخص نیست کی هستیم ما فقط یه اسم هستیم یه اسم با افتخار به نام آزادگان و تا زمانی که فقط اسم باشیم همینه که میبینیم .

اینو نگفتم که دوستان فکر کنند بنده یا بقیه دوستان از اطلاع رسانی یا جواب دادن به تلفن و توضیح دادن خسته شده ایم نه اصلا .

تعدادی از دوستان خودمان از ابتدا تو این شرکت فعالیت کردند و هیچ شکی نیست که نقطه صفر را به صد رسانیده اند.

حالا همه با یک سئوال روبرو هستند آیا میشود سهام را بنام آزادگان کرد و درعین حال از این سرمایه محافظت کرد؟

مینوی تخصصی آزادگان