مسئولین آزادگان جز تاراج اموال چه کاری انجام دادند ؟!!
تکلیف ما آزادگان درقبال عدم پرداخت بدهی از سوی دولت چیست؟

در نظامهای حقوقی امروزی حق دادنی است زیرا این حکومت است که به اجرای صحیح قوانین مبپردازد و منظور امام علی(ع) این نبوده که حقت را با زور شمشیر بگیر بلکه به دنبال حق بروید تا محقق شود
ولی بنظر میرسد گوش آقایون به این حرفها بدهکار نیست اگر از طریق قانون پیگیر حقت شوی که جواب نمیدهند اگر هم به خشونت روی بیاوری که اختشاشگر هستی حالا خودتون قضاوت کنید که چگونه بعضی از مسولان حکومتی با زیرکی اسباب نا رضایتی ایثارگران رو فراهم میاورند و فرهنگ ایثار را لگدمال میکنند!
خیانتکارانی که رفتارشان شنیع تر از دشمنان خارجیست آینده همه چیز را ثابت میکند.همینکه بعد از 25 سال از خاتمه جنگ هنوز میگید باید رسیدگی کنیم خودش نقض قانون و به نوعی زیر پا گذاشتن فرهنگ ایثار و شهادت هست.
متاسفانه آزادگانی که بر مسند قانون گذاری ویا پست های کلیدی تکیه زده اند و صاحب نظر می باشند بنا به مصلحت خودشان سکوت کردند و گویی وعده ها از یاد رفته است مجلس ایثارگران با آنهمه تبلیغات کاری از پیش نبرده و تنها نمادی از ایثارگری می باشد و بس .
نماینده گان محترم از جمله حاج آقا ابوترابی و مسئولین موسسه و کار گروه ماده 13 در خواب غفلت فرو رفتند . تنها بلد هستند شعار بدهند و در مراسمات خودی نشان بدهند و با استفاده از نام و نشان ایثارگران خودرا بالا بکشند و در آن هنگام که نیاز به سخن گفتن و حرکت اساسی از سوی آنها متصور می شود هرکدام در لاک خودشان پنهان می شوند این یک نوع دهن کجی به جامعه 45000نفری آزاده و خانواده های منتسب شان می باشد .
جای سوال است که مسئولین آزادگان جز تاراج اموال چه کاری انجام دادند بگویند. جز تباه کردن اموال و سهام .
بخدا حق گرفتنی است نه دادنی رهبر هم فرمودند که مسولین به فکر مشکلات مردم باشند تا تنشی ایجاد نشود ولی کو گوش شنوا سال تمامشد ولی حقوق قانونی ازادگان موضوع ماده 13 هنوز بلاتکلیف میباشد ریس بنیاد هم به فکر ایثارگران نیست پس چه کسی باید از حقوق ازادگان دفاع کند مگر خود ازادگان
منبع آزادگان نیوز
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم