بخشش حاتم طایی از اموال آزادگان

شرکت های آزادگان ارثیه پدری مدیران نیست!!

به نام خدا : با سلام وعرض ادب خدمت عزیزان همراهم

امروز تماسی با برادر عزیزم اقای دیبا نژادگرفتم، تا هم احوال پرسی کرده ،هم ناخنکی به اطلاعات ایشان زده ،تا شاید خبر خوشحال کننده ای، برای همرزمانی که مدام از طریق تلفن ، پیگیر مسائل هستند داشته باشم

پس از سلام واحوال پرسی و اذعان آقای دیبا نژاد، مبنی بر عدم وجود خبر جدیدی ، ایشان یک سوال از من پرسید؟

فرمود مجید فلان مطلب را شما زدی ؟وحقیر هم در جواب گفتم بله من نوشتم .

ادامه دادند" آقای حنان "با من تماس گرفته وخیلی ناراحت شده !گفته شکایت میکنم !

متاسفانه تما س قطع شد ،هرچه سعی کردم موفق به تماس با ایشان نشدم .

حال قصد دارم چند کلمه برای" آقای حنان" بنویسم، خواه خوششان بیاید وخواه........!

"جناب آقای حنان" چه کسی شما را ، به سمت مدیریت عامل وهیئت مدیره  منصوب نموده؟

وظیفه مدیر عامل  وهیئت مدیره چیست؟

مگر نه اینکه به مصالح سهامداران گام بردارد؟ وشما چه کردید؟

نادیده گرفتن حق بیش از چهل هزار نفر آزاده را حق خود دانسته ، اما از یک انتقاد به جوش آمده اید !

به مسلخ کشیدن دارائی آنها را مجاز میدانید ! حال تقاضا دارید مدال نوبل به شما اهدا کنیم ؟

نه برادر من از نظر حقیر ایرادی ندارد! شما حق آزادگان را نابود نکنید ! من در برابر شما جواب پس میدهم.

تا دنیا دنیا بوده ، بخشش افراد از اموال شخصیشان وارث پدرشان بوده وخواهد بود ، نه از کیسه دیگران!

منبع خط پدافندی