اواخر سال 91
باسلام :
سال ۹۱درحال اتمام است باتوجه به اینکه دربودجه نیز پیش بینی
شده بود ولی باکمال بی رحمی مسئولین ماده ۱۳بازهم ازیادرفت !
راستی این چه برنامه ریزی است که اینگونه آزادگان را زجرمی دهند!
آیا این کارهاانصاف است ، دوستان یکی پس ازدیگری از این دنیا
می روند
پس روانیست اینها را اذیت کنیم و به قانونی که خودتان تصویب
نموده اید عمل نکنید...و....و.
منبع روزهای غریب
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و سوم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 13:35 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم