وبلاگ نویس انقلابي به زندان رفت


مجتبی دانش طلب،وبلاگ نویس انقلابي صبح امروزبرای گذراندن محکومیت شش ماهه به اتهام"تبلیغ علیه نظام"به زندان رفت.

به گزارش رجانیوز،وی در آخرین مطلب وبلاگ شخصی خود نوشته است:"احتمالا این مطلبِ زمان بندی شده وقتی منتشرمی‌شود که بنده در حبس باشم و از فضای مجازی به دور؛بهتر دیدم که ازفرصت استفاده کنم و از همه دوستان طلب حلالیت کنم،کسی اگر چیزی از ما به دل گرفته است به بزرگواری خودش ببخشد.

راجع به پرونده و حکم محکومیت و زندان هم بنظرم همان چند مطلبی که قبلا نوشته‌ام کفایت می‌کند.نیاز به شرح چندانی نیست،دوستان و خوانندگان اینجا بنده را به حدکافی می‌شناسند گمان نمی کنم توضیح واضحات یا اعلان و ادعایی لازم باشد که ضدانقلاب نشده‌ام،قصد سوئی نداشته‌ام،طبق دفاعیاتم و تبرئه‌ای که در دادگاه بدوی اتفاق افتاد خلاف قانونی مرتکب نشده ام و…إنشاءالله آنچه خیر است برای همه اتفاق بیافتد،زیاده عرضی نیست جز آرزوی سلامتی و سربلندی.ما را از دعای خیرتان محروم نکنید."

گفتنی است مجتبی دانش طلب،اردیبهشت ماه گذشته در دادگاه انقلاب از این اتهام تبرئه شده بود.اما دادستانی تهران درخواست تجدیدنظر در پرونده را داد که نهایتا منجر به صدور حکم محکومیت وی به 6 ماه حبس شد