احساس خطر و عبور از خط قرمز برای وبلاگ نویسان ( مجتبی دانش طلب )
مجتبی دانش طلب،وبلاگ نویس انقلابي صبح امروزبرای گذراندن محکومیت شش ماهه به اتهام"تبلیغ علیه نظام"به زندان رفت.
به گزارش رجانیوز،وی در آخرین مطلب وبلاگ شخصی خود نوشته است:"احتمالا این مطلبِ زمان بندی شده وقتی منتشرمیشود که بنده در حبس باشم و از فضای مجازی به دور؛بهتر دیدم که ازفرصت استفاده کنم و از همه دوستان طلب حلالیت کنم،کسی اگر چیزی از ما به دل گرفته است به بزرگواری خودش ببخشد.
راجع به پرونده و حکم محکومیت و زندان هم بنظرم همان چند مطلبی که قبلا نوشتهام کفایت میکند.نیاز به شرح چندانی نیست،دوستان و خوانندگان اینجا بنده را به حدکافی میشناسند گمان نمی کنم توضیح واضحات یا اعلان و ادعایی لازم باشد که ضدانقلاب نشدهام،قصد سوئی نداشتهام،طبق دفاعیاتم و تبرئهای که در دادگاه بدوی اتفاق افتاد خلاف قانونی مرتکب نشده ام و…إنشاءالله آنچه خیر است برای همه اتفاق بیافتد،زیاده عرضی نیست جز آرزوی سلامتی و سربلندی.ما را از دعای خیرتان محروم نکنید."
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم