به اطلاع آزادگان عزیزمی رساند نامه ای از طرف آزادگان خرم آباد استان  لرستان جهت  اعتراض به مدیران شرکتهای آزادگان نوشتند  بنده انشالله اصل نامه را در وبلاگ درج می کنم اما متن نامه و اسامی دوستان آزاده که اسمشان خوانا بود در زیر نوشتم که امیدوارم دوستان آزاده اگر اشتباهی رخ داده بنده را ببخشند 

امیدوارم تمامی آزادگان شهرهای سراسر کشور چنین نامه ای جهت درج در وبلاگ برایمان ارسال نمایند 

نامه اعتراضی آزادگان شهرستان خرم آباد استان لرستان به شرکت ها مینو واحرار

بسمه تعالی

احتراما بدینوسیله باستحضار می رساند:

اینجانبان امضاء کنندگان ذیل از آزادگان شهرستان خرم آباد استان لرستان با توجه به اینکه مدت 22 سال از ثبت شرکتهای  احرار و مینو آزادگان می گذرد و هیچ گونه اطلاعی از روند و بازدهی این شرکتها نداشته و نداریم و افرادی بعنوان نماینده و وکیل آزادگان بر آن نظارت دارند که ما بدینوسیله اعلام می داریم جناب آقای صید حسن حنان و سایر همکارانش را بعنوان نماینده آزادگان قبول نداشته و نداریم و خواستار آن هستیم که شخصا از روند فعالیت شرکتهای احرار و مینو با اطلاع باشیم و بدون رای و نظر ما هیچ شخصی در آن دخل و تصرفی نداشته باشد.

با احترام آزادگان امضاء کنندگان ذیل:

آقایان عباس شیرنژاد ، میرزا حسین امیری ، سید محمود .... ، مراد علی کدخدایی ، فریدون رضوانی ، فرامرز حسنوند ، یحیی  میرآزادی ، غلامرضا پور جلیلی ، عیدی شهیدی ، قدرت پیام ، جمشید رشنوند ، محمد حسنود ، ناصر ناصری ، محمد رضا یاراحمدی ، قدرت امیری  ، کرم بیرانوند ، مراد مرادی ،  سید جواد پورهاشمیان ، عبدالکریم کمانکش ، امیر دالوند ، مراد نوروزی فر ، عبدالرضا قانعی  ، حسن مهدوی ، حجت اله بهمنی ، صادق ریاحی ، مهدی مرادیوند ، محمد بیرانوند ، مسعود ایمانی ، حمید رضا افروزی ، یزدان لر ، شیرانوند ، اسداله دالوند ، جمال ملک محمدی ، فردین جوکار ، هدایت ساکی ، علی کرم شاهین نژاد ، حمید خرم کوهی ، ناصر حسن پور ، علی نصرت نورالهی ، علی مراد مرادی ، میرزا علی  ولی زاده ، رضا درخشان ، رحیم دربکوهی ، حمید رضا زرین دست ، حسن طامی  ، زند اکبری  ، رضا درخشان ، رنجبر