حکایت آزادگان حکایت هزار دستان می باشد

دوستان عزیز آزاده به نظر بنده باید کتابی نوشته شود در خصوص آزادگان و ایثارگران به نام هزار دستان  به خاطر اینکه هنوز متوجه نشده ایم که در جامعه ایثارگران عزیز و گرانقدر چه شخصی دوست است و چه شخصی تظاهر به دوستی می کند...هنوز کسی را نیافتیم که از دل و جان برای ایثار گران و خانواده شهدا مایه بگذارد...در صحبت های ضد و نقیض ;; سردار شریفی چنان می کوید ..حاج آقا ابوترابی چنین می گوید..نمایندگان آزاده در مجلس صحبت های دیگری می کنند ..آقای زریبافان اصطلاح خودش را دارد..وزیر دارایی حرف های خود را می زند..مدیر عامل خصوصی سازی او هم حرف های مختلفی را می زند در خصوص معوقات آزادگان(ماده۱۳) حال خودمان هم مانده ایم که حرف چه کسی را گوش دهیم به قول مثل قدیمی بالا بریم ماست بود پایینبریم دوغ بود قصه ما دروغ بود (شاید هم راست بود) خودمان هم نمی دانیم دروغ بود یا راست...!!!!!!

 

                                                 

منبع دیبا نیوز