وبلاگ آزادگان ولایتمدار به نقل از آقای جمشید وطنخواه در وبلاگ مینوی آزادگان نوشت:

دادن سهام از قبل طراحی شده بود!


آقای جمشید وطنخواه در وبلاگ مینوی آزادگان نوشت:

باعرض سلام خدمت همه عزیزان:

صبح امروز در سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران جلسه ای تحت عنوان گزارش روند ماده 13ویا نحوه پرداخت ماده13 با حضور جمعی از آزادگان که همگی تلفنی دعوت شده بودند و معاونت مالی سازمان بنیاد شهید برگزار شد پس از معارفه و خوش آمد گویی وبعد از شنیدن صحبتها در مورد اینکه بنیاد چگونه میخواهد معوقات ماده 13 را پرداخت کند معاونت مالی سازمان شروع به صحبت کردند:

 چکیده صحبتهای ایشان:

کلیه سبد سهام در نظر گرفته شده توسط دولت را به بانک دی واگذار کردیم و درقبال آن سهام از بانک دی و یا سبد سهام بانک دی پرداخت خواهد شد که با مخالفت بنده (جمشید وطن خواه) و آقای کاظمی راد مدیر وبلاگ شاخه انار و آقای دیبا نژاد روبرو شدند حتی در برخی موارد بنده با ایشان به بحث جدل پرداختم اما این سناریوئی از قبل طراحی شده بود؛یعنی حتی قبل از اینکه ما با خبر شویم برنامه ریزی ها شده بود ولی هیچ کدام از دوستان حاضر در جلسه قبول دار سهام نشدند موضوع اینجاست که بانک دی با سرمایه 500 میلیاردی چگونه 1200 میلیارد سهام پرداخت خواهد کرد ضمن اینکه برای این معوقات خوابهای زیادی دیده شده از جمله اینکه 1200 میلیارد را به چشم سرمایه گذاری نگاه میکنند نه به چشم بدهی به آزادگان گفته شد که در چند روز آینده از بانک دی با شما تماس گرفته خواهد شد تا سهام واگذار شود البته بعد از اینکه مثل جانبازان از آزادگان وکالت اداره سهام نه فروش سهام گرفته شددوستان مطمئن باشند که در اختیارات بنده ویا هیچ کس دیگری نیست که به جایی شما تصمیم بگیرد.