خیال خام با قرارداد 50 ساله
وبلاگ آزادگان ولایتمدار
اول فکر می کنند بعد از سه سال ماده ۱۳ با تلاش آنها به نتیجه رسید ؟؟!!
دوم اینکه چون اینطور بفکر می کنند پس بایستی تمام اموال آزادگان در زمره خودشان باشد بنابر همین استلال از آزادگان برای مدت ۵۰ سال تعهد قانونی می گیرند تا هیچ نوع ادعایی نداشته باشند
آقایان اگر شما سه سال تلاش کردید پس نتیجه می گیریم این تلاش ها برای آزادگان نبوده بلکه برای جیب شخصی خودتان بوده!!
یک سئوال از شما آزاده عزیز
آیا حاضرید زندگیت را در اختیاربرادر یا خواهر و یا حتی عزیزترین آنها یعنی پدر و مادر قرار دهید تا آنها با کمترین مدت زمان برای شما تصمیم بگیرند
آیا حاضرید اموالت را در اختیار فرد بیگانه بدهید تا برای شما هر نوع تصمیم بگیرند
+ نوشته شده در یکشنبه نهم تیر ۱۳۹۲ ساعت 8:56 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم