آزادگان کرج اعلام کردند ماده 13 باید نقدی پرداخت شود
از کرج چه خبر؟
وبلاگ آزادگان ولایتمدار به نقل از ۱۱ تکریت آزاده ،محمد جنگی:
سلام خسته نباشید امروز تاریخ 9/4/92 تعدادی از آزاده های کرج فرمها را امضا نکردند، حدود 40 نفر داخل بنیاد با مسئولین بحث رد و بدل شد که خود را بیطرف می دانستند، در ضمن چند نفری صبح ناشتا امده بودند و امضا کرده بودند به نظر من مجبورند بعضی از بچه ها مستاجر و بیکار هستند. با تشکر.
سلام خسته نباشید امروز تاریخ 9/4/92 تعدادی از آزاده های کرج فرمها را امضا نکردند، حدود 40 نفر داخل بنیاد با مسئولین بحث رد و بدل شد که خود را بیطرف می دانستند، در ضمن چند نفری صبح ناشتا امده بودند و امضا کرده بودند به نظر من مجبورند بعضی از بچه ها مستاجر و بیکار هستند. با تشکر.
+ نوشته شده در یکشنبه نهم تیر ۱۳۹۲ ساعت 21:4 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم