16 تیر، برای مجمع سالانه مینو چه کسانی دعوت شده اند؟!!

به نظر شما نمایندگان به اصطلاح آزادگان استانهای کشور حرفی برای گفتن دارند ؟!

۱۶تیر چه کسانی دعوت می شوند؟

وبلاگ آزادگان ولایتمدار به نقل ۱۱ تکریت : ۱۶تیر چه کسانی دعوت می شوند؟ عجب سوالی! خودم هم خنده ام می گیرد از این همه حماقت آخه یکی نیست بگه ابله!!! مگر قرار است غیر از خودی ها کسی دعوت شود! این چه سوالی است آخه! مگر قرار است چشمان باز و متخصص آزادگان هم در این مجمع باشند، نخیر آقا! اینجا خصوصی است و آزادگان فقط باید مزه مزه کنند که یک عده رفتند و مجمعی تشکیل دادند و تصمیماتی گرفته اند دیگر بیش از این حق ورود ندارند حتی برای بازدید از مینو هم باید کسانی باشند که خودی هستند بله آقا مگر شهر هرته هر کسی بیاد مجمع؟
عجب توقعاتی دارید شرکت خصوصی است و قانون دارد نمی شود که شما سرت را بیندازی پایین و بیای و بگویی من آزاده ام ،  آزاده هستی که هستی، ولی تو قبلا 50 سال بیش وکالت دادی و در زمانی که خودت خبر نداشتی نمایندگانت را انتخاب کردی و تا 50 سال بعد هم هیچ حقی نداری برو دنبال کارت! بزار باد بیاد هوا گرمه!!

 خب بسلامتی 16 تیر ماه جاری مجمع عمومی شرکت خودکفایی برگزار می شود روابط عمومی شرکت این خبر را به اطلاع دوستان نمی رساند ولی خبر از جای دیگه به گوش بچه ها رسید و آنها به ما خبر دادند شما فکر می کنید چه کسانی در این مجمع حضور دارند و چقدر برای مطالبات به حق بچه ها حرف می زنند چقدر حسابرسی می کنند و چقدر مو رو از ماست می کشند تا بحال اینگونه نبوده است رئیس هئیت مدیره و دیگر آقایان یک گزارش آبکی می دهند و بعد ناهار و شامی و یک کارتن محصولات مینو و خداحافظ شما می گویید اینطوری نیست باور کنید من خودم که چند بار رفتیم مینو این حاجی دیبا هم بود همینطوری بود ! توضیح بده ببنیم چطوری هست ! اگر باور نمی کنید گزارش مجمع در سالهای قبل را بخوانید من نمی دانم خیلی از این نمایندگان که بچه ها اینها را قبول ندارند با چه رویی می روند و پشت میز مجمع به عنوان نمایندگان استانها قرار می گیرند و تازه هیچکاری هم نمی کنند جز تصویب هر آنچه هئیت فخیمه مدیره به آنها القا می کنند  اصلا شک داریم که رای گیری هم برای مصوبات بشود خدا میداند و این دوستان که چه خبر است.

به نظر شما نمایندگان به اصطلاح آزادگان استانهای کشور حرفی برای گفتن دارند ؟! آیا یک انتخابات آزاد را در شش ماه دیگر می پذیرند؟ آیا بطور شفاف اعضای هئیت مدیره را بخاطر عدم برگزاری انتخابات بعد از این همه سال زیر سوال می برند؟ آیا نظارت جدی بر سرمایه ها و سودها و گردش مالی کلان در شرکت خودکفایی دارند چگونه دارند وقتی یکی از اعضای مجمع می گوید من اولین بار است که از مینو بازدید می کنم این بنده خداها غیر از شهرشان و هتل محل برگزاری مجمع کدام واحد مینو و یا شرکت خوکفایی را دیده اند و چقدر نقد داشته اند ؟