آیا نظارت جدی بر سرمایه ها در شرکت خودکفایی دارند ؟؟
16 تیر، برای مجمع سالانه مینو چه کسانی دعوت شده اند؟!!
به نظر شما نمایندگان به اصطلاح آزادگان استانهای کشور حرفی برای گفتن دارند ؟!
۱۶تیر چه کسانی دعوت می شوند؟
وبلاگ آزادگان ولایتمدار به نقل ۱۱ تکریت :
۱۶تیر چه کسانی دعوت می شوند؟ عجب سوالی! خودم هم خنده ام می گیرد از این همه حماقت آخه یکی نیست بگه ابله!!! مگر قرار است غیر از خودی ها کسی دعوت شود! این چه سوالی است آخه! مگر قرار است چشمان باز و متخصص آزادگان هم در این مجمع باشند، نخیر آقا! اینجا خصوصی است و آزادگان فقط باید مزه مزه کنند که یک عده رفتند و مجمعی تشکیل دادند و تصمیماتی گرفته اند دیگر بیش از این حق ورود ندارند حتی برای بازدید از مینو هم باید کسانی باشند که خودی هستند بله آقا مگر شهر هرته هر کسی بیاد مجمع؟
به نظر شما نمایندگان به اصطلاح آزادگان استانهای کشور حرفی برای گفتن دارند ؟! آیا یک انتخابات آزاد را در شش ماه دیگر می پذیرند؟ آیا بطور شفاف اعضای هئیت مدیره را بخاطر عدم برگزاری انتخابات بعد از این همه سال زیر سوال می برند؟ آیا نظارت جدی بر سرمایه ها و سودها و گردش مالی کلان در شرکت خودکفایی دارند چگونه دارند وقتی یکی از اعضای مجمع می گوید من اولین بار است که از مینو بازدید می کنم این بنده خداها غیر از شهرشان و هتل محل برگزاری مجمع کدام واحد مینو و یا شرکت خوکفایی را دیده اند و چقدر نقد داشته اند ؟
+ نوشته شده در سه شنبه یازدهم تیر ۱۳۹۲ ساعت 21:43 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم