چرا بنیاد ها اسرار در دادن دی کارت هستند ؟
تلاش بنیاد برای دادن دی کارت به آزادگان
تعدادی از آزادگان شمال تماس گرفتند و گفتند در بعضی شهرهای مختلف شمال مثل آمل ِ تنکابن و غیره بنیاد تلاش زیادی می کند و حتی بعضی ها رو بصورت شخصی زنگ می زنند که بیایید دی کارت جدید را بگیرید و اصلا ربطی هم به ماده 13 نداره!!! و در این رابطه بعضی آزادگان قدیمی را واسطه قرار می دهند که فلانی بیاد هیچ مشکلی وجود ندارد فقط دی کارتت رو بگیر و برو...
+ نوشته شده در شنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۲ ساعت 13:14 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم