توسط :حمید رضا کانطوری آزاده ۱۰ سال اسارت

تعجبم چرا وزارت اطلاعات این حرکات را دنبال نمیکند ؟

چرا دادگستری که در همه صحنه ها مدعی العموم ست در حال حاضر فقط نظارگر است ؟

چرا مجلس از مصوبات خودش حمایت نمیکند ؟

یعنی این اعتراض ها بگوش رئیس جمهور قبلی نرسیده ؟

سلام . طاعات و عبادات شما روزه داران مقبول حق از قدیم گفتن مشت نشانه خروار است . این دوستان همان خط شکنان و فدائیان هستند که با علم براینکه از آنها فیلم گرفته میشه و چه بسا خانواده هایشان تهدید میشوند و غیره . باز هم از دیگر دوستانشان سبقت میگیرند تا حق و باطل را نشان بدهند .

اگر بنیاد ( زریبافان ) پند نمیگیرد چون چشم بینا و گوش شنوا ندارد اگر دوستانم بخاطر انعکاس خبری در بیرون مرزها و سوء استفاده اجانب محافظه کارانه برخورد میکنند بخاطر حفظ حرمت هاست .

شاید شخص زریبافان با همین حرکات و صحبتها سعی به میدان کشیدن ایثارگران و اغتشاش را در سر دارد .

تعجبم چرا وزارت اطلاعات این حرکات را دنبال نمیکند .چرا دادگستری که در همه صحنه ها مدعی العموم ست در حال حاضر فقط نظارگر است . چرا مجلس از مصوبات خودش حمایت نمیکند . یعنی این اعتراض ها بگوش رئیس جمهور قبلی نرسیده ؟ خدایا کارها ی مومنین را به اهلش بسپار . اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین

توسط:حمید رضا کانطوری

سلام . لطفا در حد توان یک نظر سنجی در خصوص تعداد افراد معترض برگزار کنید تا چشمها باز شود . مثلا یک خط پیامکی اختصاص بدهید تا همه با ارسال یک عدد یا کلمه البته با معرفی خودشان مراتب حضور خود را بنمایش بگذارند . و یا از صدا و سیما بخواهید یک نظر سنجی در این خصوص انجام دهد . چون تلفن همرا را همه دارنند ولی اینترنت و کامپیوتر در همه جا نیست

توسط:حمید رضا کانطوری از تهران
سلام . خدا رحمت کند . احتمالا آمار شهدا را بنیاد رصد میکند و با پر کشیدن هر آزاده بنیاد میگوید آزاده کمتر . آرامش بیشتر . اگر گفتین چرا ؟ بخاطر هزار ویک دلیل . اول اینکه خود این بنده خدا نتوانست به حق وحقوقی که بر گردن ایران وایرانی دارد و همه ما حفظ مرزها و نوامیس خودمان را مدیون آنها میدانیم برسد چه رسد به ورراث . آیا این حق الناس نیست . آنها که حق الناس را نادیده میگیرند به آخرت اعتقادی ندارنند.