مشت نمونه خروار است
|
توسط :حمید رضا کانطوری آزاده ۱۰ سال اسارت تعجبم چرا وزارت اطلاعات این حرکات را دنبال نمیکند ؟ چرا دادگستری که در همه صحنه ها مدعی العموم ست در حال حاضر فقط نظارگر است ؟ چرا مجلس از مصوبات خودش حمایت نمیکند ؟ یعنی این اعتراض ها بگوش رئیس جمهور قبلی نرسیده ؟ | |||||||||||||||||||||||||
|
سلام . طاعات و عبادات شما روزه داران مقبول حق از قدیم گفتن مشت نشانه خروار است . این دوستان همان خط شکنان و فدائیان هستند که با علم براینکه از آنها فیلم گرفته میشه و چه بسا خانواده هایشان تهدید میشوند و غیره . باز هم از دیگر دوستانشان سبقت میگیرند تا حق و باطل را نشان بدهند . اگر بنیاد ( زریبافان ) پند نمیگیرد چون چشم بینا و گوش شنوا ندارد اگر دوستانم بخاطر انعکاس خبری در بیرون مرزها و سوء استفاده اجانب محافظه کارانه برخورد میکنند بخاطر حفظ حرمت هاست . شاید شخص زریبافان با همین حرکات و صحبتها سعی به میدان کشیدن ایثارگران و اغتشاش را در سر دارد . تعجبم چرا وزارت اطلاعات این حرکات را دنبال نمیکند .چرا دادگستری که در همه صحنه ها مدعی العموم ست در حال حاضر فقط نظارگر است . چرا مجلس از مصوبات خودش حمایت نمیکند . یعنی این اعتراض ها بگوش رئیس جمهور قبلی نرسیده ؟ خدایا کارها ی مومنین را به اهلش بسپار . اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
| |||||||||||||||||||||||||
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم