خبری تقربیا امیدوار کننده یا شاید هم خوش
۱۱۰۰ میلیارد بزودی به حساب بنیاد واریز می شود
پول به حساب کارت دی قدیم واریز می شود
آزادگان وکالت معنی ندارد پول بصورت اتوماتیک به حساب شما خواهد رفت
آزادگان برای دریافت کارت جدید به بنیادها نروید
وبلاگ آزادگان ولایتمدار برداشت از ۱۱ تکریت : آقای امینی معاون بنیاد شهید که امروز صبح به مجلس شورای اسلامی رفته بودند توانست امضای مجلس را جهت نامه به سازمان خصوصی سازی برای پرداخت هزار و صد میلیارد بگیرند انشالله اگر مشکلی پیش نیاید و دیوان محاسبات نیز فردا امضا کند احتمالا هفته دیگر این پول در حساب کارت دی قدیم بچه ها خواهد بود.
آقای امینی گفت در صورتیکه این مبلغ واریز شود ما آنرا به حساب کارت دی قدیم آزادگان واریز خواهیم کرد و نیازی به کارت جدید نیست در ضمن آزادگان چه وکالت سهام را امضا بکنند یا نکنند ما این مبلغ را به حساب آنها خواهیم ریخت بنا بر در صورت واریز این وجه ، آزادگان عزیز نیازی به رفتن به بنیاد ندارند و به صورت اتوماتیک به حساب آنها واریز خواهد شد.
آقای امینی گفت ما سعی می کنیم این مبلغ بین کل ایثارگران تقسیم شود ولی نگفت که این مبلغ اساسا متعلق به آزادگان است و به جهت تاخیر در پرداخت حقوق آنها که 23 سال عقب افتاده است مجلس این مصوبه را تصویب کرده است که البته یکصدم آن مبلغی نیست که باید به آزادگان پرداخت می شد و این هم باز از کوتاهی های بنیاد است ولی در عین حال همین یکصدم را نیز تیکه تیکه می کنند و حقوق سایر ایثارگران را که با کوتاهی خودشان باید زودتر می دادند از وجه اختصاصی آزادگان کسر می کنند.
آقای امینی گفت در صورتیکه این مبلغ واریز شود ما آنرا به حساب کارت دی قدیم آزادگان واریز خواهیم کرد و نیازی به کارت جدید نیست در ضمن آزادگان چه وکالت سهام را امضا بکنند یا نکنند ما این مبلغ را به حساب آنها خواهیم ریخت بنا بر در صورت واریز این وجه ، آزادگان عزیز نیازی به رفتن به بنیاد ندارند و به صورت اتوماتیک به حساب آنها واریز خواهد شد.
آقای امینی گفت ما سعی می کنیم این مبلغ بین کل ایثارگران تقسیم شود ولی نگفت که این مبلغ اساسا متعلق به آزادگان است و به جهت تاخیر در پرداخت حقوق آنها که 23 سال عقب افتاده است مجلس این مصوبه را تصویب کرده است که البته یکصدم آن مبلغی نیست که باید به آزادگان پرداخت می شد و این هم باز از کوتاهی های بنیاد است ولی در عین حال همین یکصدم را نیز تیکه تیکه می کنند و حقوق سایر ایثارگران را که با کوتاهی خودشان باید زودتر می دادند از وجه اختصاصی آزادگان کسر می کنند.
+ نوشته شده در یکشنبه ششم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 23:2 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم