هئیت تحقیق و تفحص در طبقه هفتم بنیاد
آزادگان هر سندی بر علیه بنیاد دارند بیاورند؟!
تحقیق و تفحص در بنیاد فعالیت را شروع کرد!!
وبلاگ آزادگان ولایتمدار برداشت از ۱۱ تکریت : سردار وجیه الله فرامرزی اطلاع داد به دنبال درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص در عملکرد بنیاد شهید و ایثارگران امروز هئیت تحقیق و تفحص مجلس در طبقه هفتم بنیاد مستقر شده است از کسانیکه گزارشی در باره تخلفات احتمالی بنیاد دارند درخواست همکاری کرده اند.
مسعود زریبافان قبلا اعلام کرده است حساب بنیاد کاملا پاک است و هیچ مشکلی با تحقیق و تفحص ندارد.
+ نوشته شده در چهارشنبه شانزدهم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 8:0 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم