آزادگان عزیز لطفا بنده را ؛ راهنمایی کنید!!
آیا به من کمک میکنید؟؟
میخواهم وکیل بگیرم
هر که می خواهد برای گرفتن حقش بسم الله
چند وقته می خواهم یک پیشنهاد بدهم اما واقعا می ترسم !!
بحول قوه الهی حرکتی بزرگ خواهم نمود تاازخدا نتیجه آن رابگیرم
اگر شما عزیزان در کنار من باشید پیروزی من سریعتر انجام خواهد شد
سید مدیر وبلاگ آزادگان ولایتمدار : ترسم اینه که مثل آقای احمد غلامی مدیر وبلاگ آزادگان سرافراز که با نیت خیر یک صندوقی را که می خواست تاسیس کنه با شکست مواجه بشم بنده خیلی کارها را امتحان کردم و با شکست مواجه شدم اما همیشه با توکل بر خدا پس از هر شکستی در انتها نتایج خوبی را گرفتم و برایم تجربه ای شد هر چند باز هم کم تجربه ام !
هر وقت صحبت پول می شود عده ای با توجه به اینکه هیچ قدمی برنمی دارند بلکه چوب لای چرخ کارهای دیگران می گذارند به هرحال من تصمیم خودم را گرفتم و با اتکا به خدا و با حرکت بسوی جلو پیش خواهم رفت هر چند ضررهای روحی و جسمی و اقتصادی خواهم خورد اما بحول قوه الهی حرکتی بزرگ خواهم نمود تا از خدا نتیجه آن را بگیرم
اگر شما عزیزان در کنار من باشید پیروزی من سریعتر انجام خواهد شد اما اگربنده را حمایت نکید شاید ماه ها و یا سالها طول بکشد ولی بلاخره همچون ماده ۱۳ انشاالله به حقم خواهم رسید امیدوارم همچون دوران اسارت همه با هم باشیم تا به حقمان هر چه زودتر برسیم انشاالله
لطفا بنده را ؛ راهنمایی کنید!!
توسط:سید حسن خاموشی جاماسبی: دکترمیگوید وکیل بگیریم سلام سید جان
توسط:مجید جولاقی طومار و امضاء
من شب گذشته نظرم را دادم....این را تکرار کنم که من مخلص وبلاگ نویسانم...که با نظر دیگر افراد تفاوت _ناشناس-- داشته باشد. گرفتن وکیل و.......اما منعکس نشده....البته مدیر وبلاگ شمایید و مختار.من حامی عزیزانی مثل شما..دیبانژاد عزیز .....شاخه انار و آقای اصفهانی وتکریت 11 /...........هستم.
لطفا اطلاع رسانی شود در جلسات 26مردادامضای طوماربرای ریاست جمهوری فرامش نشود
توسط:مجید جولاقی
در ایام 26مردادتمام شهرستانها جشن بزرگداشت میگیرند چه بخواهیم چه نخواهیم اگر خیلی ها بعنوان اعتراض شرکت نمیکنند اما خیلیها هم شرکت میکنندپس حد اقل همه را توجیه کنیم در تمام گردهماییها طوماری را تنظیم و به مرکز ارسال کنندتا یک حرکت دسته جمعی شود
توسط:اسماعیل شجاعی رماده 9 قاطع1 اسایشکاه7
باسلام/ اقای سید می خواهی قرعه صندوق راه بیندازی با بچه های ازاده منظور ت همینئ / لطفا پاسخ بدهید و بچه کدام شهر / تبریز/
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم