تخلف حنان و هیئت مدیره در شرکت احرار مرکزی یکی دوتا نیست؟؟!!
|
چرا اموا فروش رفته چرا ؟ و به چه قیمتی؟ و به چه کسی ؟ پول آن کجاست ؟ ۵۰ نفرآزاده اموال آزادگان را دست به دست می چرخانند!! عده ای که در اردوگاه مدعی عدالت بودند به شما خیانت میکنند!! وقتی با آنها صحبت بکنی بحدی بلیغ صحبت میکنند که شیفته مطالبشان می شوی توسط:علیرضا اصغری *** آقای علیرضا اصغری در بورس فعالیت میکند و همکار آقای جمشید وطنخواه می باشد*** | |||||
|
برادران آزاده سلام باعرض تاسف بعد از گذشت 23سال اموال شخصی آزادگان که صاحب چندین شرکت پرسود میباشد همچنان دست عده ای خاص که 48نفر می باشند دست به دست میشود چرا؟ ما به چه کسی این اختیار را دادیم که بدون مشورت آزادگان اموال ما را بفروشد یا به بنیاد انتقال دهد و در قبال آن سهام بگیرند کجا این امضاء را داده ایم که خود مان نمیدانیم آزادگان استان تهران که اصلا نماینده ای در شرکت ندارند تازه اگر هم داشته باشند خودشان قبول دارند و انتخاب آنان درست نبوده و انتخابات آنان صوری بوده موارد تخلف شرکت عبارتنداز 6 - با توجه به اینکه شرکت به سهام داران خاص یعنی آزادگان تعلق دارد هیچ کس بدون رضایت تک تک آزادگان حق واگذاری آن یا فروش آن را نداشته و ندارد کارگروه فعلی آقای علیرضا اصغری از تهران ۰۹۱۲۱۲۷۴۹۱۷ | |||||
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم