چرا اموا فروش رفته چرا ؟ و به چه قیمتی؟

و به چه کسی ؟ پول آن کجاست ؟

۵۰ نفرآزاده اموال آزادگان را دست به دست می چرخانند!!

عده ای که در اردوگاه مدعی عدالت بودند به شما خیانت میکنند!!

وقتی با آنها صحبت بکنی بحدی بلیغ صحبت میکنند که شیفته مطالبشان می شوی

توسط:علیرضا اصغری

*** آقای علیرضا اصغری در بورس فعالیت میکند و همکار آقای جمشید وطنخواه می باشد***

برادران آزاده سلام باعرض  تاسف بعد از گذشت 23سال اموال شخصی آزادگان که صاحب چندین شرکت پرسود میباشد همچنان دست عده ای خاص که 48نفر می باشند دست به دست میشود چرا؟

 ما به چه کسی این اختیار را دادیم که بدون مشورت آزادگان اموال ما را بفروشد یا به بنیاد انتقال دهد و در قبال آن سهام بگیرند کجا این امضاء را داده ایم که خود مان نمیدانیم آزادگان استان تهران که اصلا نماینده ای در شرکت ندارند تازه اگر هم داشته باشند خودشان قبول دارند و انتخاب آنان درست نبوده و انتخابات آنان صوری بوده موارد تخلف شرکت عبارتنداز
1- عدم شفاف سازی در دارایهای شرکتها بعد ازگذشت 23سال
2 - عدم گزارش 3ماهه 6ماهه 9ماهه و 1ساله درسال به تمامی سهام داران ازجمله گزارش داریهای شرکت سود و زیان
اسامی مدیرعامل ؛ هیت مدیره و تعداد پرسنل و موارد تخلف تقسیم سود سالیانه تراز مالی شرکت و بسیاری موار ددیگر
3 -تخلف درانتخابات اعضای هیت امناء به دلیل فراهم کردن فرصت برابر برای تمامی شرکت کنندگان چراکه افرادی بسیار قویتر؛ باهوشتر و شجاعتر در بین آزادگان وجود دارد
4- با توجه به اینکه عده ای از اعضای هیت مدیره درجلسه مجمع شرکت نمی کنند ازجمله آقایان شنوا ؛ تکین؛ صراطی و غیره لذا مجمع رسمیت نداشته و ندارد
چطور میشود وقتی آزادگان بدون نماینده هستند به صلاح آنان تصمیم به کاری گرفت
5 - با توجه به اینکه بیش از یک سال است عده ای برگه اظهارنامه برای عزل وکیل مدیر عامل هیت مدیره اعضای هیت امنا برای شرکت فرستاده اند لذا مجمع وجاهت قانونی نداشته و ندارد و تمامی مصوبات آن بعد از رسیدکردن آن غیره قانونی میباشد و در کمترین زمان باید مجمع فوق العاده برگزار و انتخابات برگزار کردد

6 - با توجه به اینکه شرکت به سهام داران خاص یعنی آزادگان تعلق دارد هیچ کس بدون رضایت تک تک آزادگان حق واگذاری آن یا فروش آن را نداشته و ندارد
7 - در برگه های توضیح شده از طرف شرکت دارایهای قید شده که بیشتر آن به فروش رفته چرا ؟ و به چه قیمتی؟ و به چه کسی ؟ پول آن کجاست ؟ که جای بسیارسوال دارد آن دسته از اموال که نیز مانده درصد مالکیت آن نیز به درستی قید نشده و هم چنین بعضی از دارایهای آن قید نشده از جمله برج میلاد زمین سلمان شهر و 6000متر زمین برآزادی و قیمت واقعی آن چقدر می باشد .
8 - تخلف در عدم برگزاری مجمع سالیانه با حضور تمامی سهامداران
9- تخلف در تقسیم نکردن سود سالیانه
10 - در بسیاری از واگذاری ها قیمتی به مراتب کمتر از قیمت واقعی آن فروخته شده به عنوان مثال فروش یک قطعه زمین سلمان شهر به اقای ت و بسیاری سوالهای دیگر
و در آخر اگر این افراد صلاحیت مدیریت آن رادارند یا نه شما آزادگان بایستی تصمیم بگیرید

 کارگروه فعلی  آقای علیرضا اصغری از تهران ۰۹۱۲۱۲۷۴۹۱۷