آیا این مطلب صحت دارد؟
فرق بین فرزندان جانباز و شهدا و آزاده در آزمون وکالت دانشجویان چیست ؟

با عرض سلام : چند وقتی است که یک نکته جالبی دیدم این بود که در آزمون وکالت دانشجویان فرزندان جانباز 50% و شهدا سهمیه منظور می شود اما فرزندان آزادگان بدون هیچ سهمیه ؛ حتی اگر پدرش 10 سال در اسارت باشد با بدترین شکنجه مگر طبق قانون آزادگان نباید همانند جانبازان 50 تا 69 % در یک سطح امتیاز قرار بگیرند؟

پس کجاست قانون ؟ نشان دهنده این است که مشکلات آزادگان بسیار فراتر از مسائل مادی است مگر امام بزرگوار نفرمود آزادگان آبروی این ملت را حفظ کردند ؟ مگر رهبر ما نفرمود دوران پر رنج اسارت آزادگان را به الماسهایی درخشان تبدیل کرده است ؟ پس چرا مراقب این الماسهای درخشان نیستید ؟

خواهش میکنم این موضوع را در سایت نمایش دهید که بعد مادی فقط ذره ای از مشکلات است با تشکر عرفان صافدل راد فرزند آزاده و جانباز