آیا آزادگان سراسر کشور 32% و برگ سهام را خواهند گرفت؟

توسط  آزاده تكريت 16 : برادر عزيز درجمع 250 نفر آزادگان شهرستان خرم آباد تا جاي كه اينجانب اطلاع دارم و هر روز نيز به بنياد شهيد و ايثارگران خرم آباد سر مي زنم 7 نفر فقط كارت جديد و خواستار32 درصد سهام شده اند و بقيه خواستار مطالبات بصورت نقدي مي باشند اين بنیادیها هستند كه چسبيده اند به سهام پس ما بايد يك فكر منطقي بكنيم و دست رو دست گذاشتن وضعمان از اين بهتر نخواهد بود


توسط علی اصفهانی : سلام خدمت دوستان آزاده شما که سال را ساخته اید چند صباحی دیگر هم خود دندان روی جگر گذاشته و از دریافت این 33%دیگر هم خوداری کنید باید همه مبلغ نقدا" آن هم با توجه به تورم موجود باید محاسبه شود تا منت تمام باشد البته میدانم عده ای به آن نیاز دارند ولی مطمعن باشید این پول که اینچنین پرداخت میشود هیچ کجای زندگی شما را پر نمیکند