وای براسیری کزاسارت خود یاد رفته باشد؟!!
شما بعنوان قائم مقام موسسه فرهنگی پیام آزادگان چرا یک

دفعه سر از کار تجاری شرکت های آزادگان درآوردید؟

پس شما در واقع متولی امور آزادگان در ایران نیستید؟

وبلاگ آزادگان ولایتمدار 12 و 18 : آقای فریبرز خوبنژاد این صحت دارد که شما در جلسه شرکت احرار مرکزی روز یکشنبه مورخ 92/8/19 عنوان نمودید سید مدیر وبلاگ آزادگان ولایتمدار تمامی مطالبی که در مورد شرکت ها می نویسد همش کذب هست و اصلا ایشان بعید می دانم آزاده باشد؟


 فریبرز خوب نژاد

آقای فربرز خوبنژاد : مگر آقایان مازندرانی ؛ چلداوی ؛ فرامرزی و آقای دیبانژاد در جلسه با آقای رمضان مدیر عامل خودکفایی آزادگان (مینو) برگزار نکردند  شما و آقای جوکار حضور یافتید شما با بیان مطالبی می خواستید جلسه را برهم بزنید؟ و جوسازی شما نتوانست آقای رمضان و حاضرین را به بیراهه ببرد؟

آقای فریبرز خوبنژاد : بنده سید مدیر وبلاگ آزادگان ولایتمدار حاضرم در جلسه ای شرکت کنم و هیچ مطلبی نگویم و فقط مطالب شما را ضبط نموده و شما باید فقط در مورد شرکت ها صحبت کنید تا از مطالبتان آزادگان به نتیجه برسند!!

شما بعنوان قائم مقام موسسه فرهنگی پیام آزادگان

چرا یک دفعه سر از کار تجاری شرکت های آزادگان درآوردید؟