این چه انتخاباتی هست که ناظر ندارد؟

چرا اولین انتخابات جهان در شرکت احرارمرکزی بصورت الکترونیکی برگزار می شود؟

آیا همه آزادگان تهرانی باید کامپیوتر و سایت داشته باشند تا رای دهند ؟

ویژگی های انتخابات الکترونیکی چه نفعی برای مسئولین شرکت احراردارد ؟

آیا شما می توانید با داشتن مدارک دیگران برای آنها رای دهید؟

چقدر سؤال می کنید ؟




برداشت از وبلاگ تکریت 20 : دوره دوره ى گرگ هاست
...
مهربان که باشی... می پندارند دشمنی...! گرگ که باشی... خيالشان راحت می شود از خودشانی ... ما تاوان گرگ نبودنمان را می دهيم...!!!

گرگ ایرانی