حنان و قشمی ما هرچه تصمیم گرفتیم درست است !
این چه انتخاباتی هست که ناظر ندارد؟
چرا اولین انتخابات جهان در شرکت احرارمرکزی بصورت الکترونیکی برگزار می شود؟
آیا همه آزادگان تهرانی باید کامپیوتر و سایت داشته باشند تا رای دهند ؟
ویژگی های انتخابات الکترونیکی چه نفعی برای مسئولین شرکت احراردارد ؟
آیا شما می توانید با داشتن مدارک دیگران برای آنها رای دهید؟
چقدر سؤال می کنید ؟

برداشت از وبلاگ تکریت 20 : دوره دوره ى گرگ هاست... مهربان که باشی... می پندارند دشمنی...! گرگ که باشی... خيالشان راحت می شود از خودشانی ... ما تاوان گرگ نبودنمان را می دهيم...!!!

+ نوشته شده در پنجشنبه هفتم آذر ۱۳۹۲ ساعت 10:4 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم