جواب سید احمد قشمی رئیس هیئت مدیره احرار مرکزی
جواب سید احمد قشمی رئیس هیئت مدیره احرار مرکزی به ایمیل عبدالله خاکی
آقای قشمی می گوید بنده علارقم میل باطنی دو دوره (6 سال )
رئیس هیئت مدیره شرکت احرار مرکزی بودم
آقای قشمی شما که علاقه به ریاست نداشتید 6 سال رئیس بودید
اگر به ریاست دلبسته شوید اصلا نمی شود شما را برکنار کرد!!
سایت آزادگان ایران (بدریون) منتشر کرد
+ نوشته شده در سه شنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 15:38 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم