جواب سید احمد قشمی رئیس هیئت مدیره احرار مرکزی به ایمیل عبدالله خاکی

آقای قشمی می گوید بنده علارقم میل باطنی دو دوره (6 سال )

رئیس هیئت مدیره شرکت احرار مرکزی بودم

آقای قشمی شما که علاقه به ریاست نداشتید 6 سال رئیس بودید

اگر به ریاست دلبسته شوید اصلا نمی شود شما را برکنار کرد!!

سایت آزادگان ایران (بدریون) منتشر کرد