گفتگوی یکطرفه با سوالات گزینشی
وبلاگ دکتر محمودی نوشت:
آقای شهیدی امید را در دل آزادگان کشت!
مگرآزادگان عمرنوح دارند؟
اگر سهام دماوند در بورس بفروش رسید قسط دوم پرداخت
و اگر سهام زاگرس فروش رفت قسط سوم پرداخت میشود


نقطه سرخط!!!!
گزارش100روزه معاون دولت تدبیر و امید که ادامه تدبیر
مدیران قبلی بود امید را در دل آزادگان کشت.مگر آزادگان عمر نوح دارند جناب آقای شهیدی درست 5ساعت پس از بیانات حضرتعالی یکی از آزادگان(حسین جمالیاز اردوگان 12 ) بدیار باقی شتافت .یکی یکی آزادگان پر می کشند و چگونه این بار حق الناس بردوشتان تحمل میکنید.
این گزارش راه را برای همایش ملی آزادگان هموار ساخت .
نیروگاه به دلیل گران بودن خریدار ندارد ولی ناامید نیستیم

به گزارش ایثار، سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوال مجری برنامه گفت و گوی ویژه خبری در رابطه با پرداخت مطالبات ایثارگران گفت: یک سوم از مطالبات ایثارگران در این مدت پرداخت شده است و ما به جامعه ایثارگران بدهی داریم که رقم آن هم 6 هزار میلیارد تومان مطرح است اما 3هزار و 800 میلیارد تومان آن مصوب شده است.
وی با بیان اینکه جامعه ایثارگر متقاضی هستند و درخواست پرداخت مطالباتشان را دارند، ادامه داد: دولت قبلا هم نیروگاهی از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، نیروگاه دماوند و زاگرس کرمانشاه را در مقابل این بدهی ها به بنیاد واگذار کرده بود.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: همان روزهای اول خوشبختانه هلدینگ خلیج فارس به فروش رفت و یک هزار و صد میلیارد تومان بابت فروش پتروشیمی خلیج فارس به حساب بنیاد واریز شد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت : ایثارگران طلب خود را می دانند و به همه میزان طلبشان از بنیاد اعلام شده است و در این راستا ما توانستیم در قدم نخست، حدود 32 درصد از بدهی خودمان به جامعه ایثارگران را بپردازیم.
وی در تشریح نحوه پرداخت مطالبات ایثارگران یادآور شد: در ابتدا تلاش کردیم مجددا نیروگاه را به وزارت نیرو واگذار کنیم و پول آن را دریافت کنیم و در اقدام بعدی تلاش شد به بخش خصوصی داده شود تا از این راه بتوانیم درصد بیشتری از مطالبات ایثارگران را پرداخت کنیم اما متاسفانه بخشی که بتواند خریدار نیروگاه ما باشد به دلیل داشتن ارزش افزوده و گران بودن پیدا نشد.
شهیدی افزود: به دنبال این مشکلات تلاش کردیم تا مطالبات را به شکل سهام به ایثارگران واگذار کنیم که عده ای از عزیزان ایثارگر آمادگی خود را اعلام کردند و عده ای هم گفتند نیاز به پول داریم، در حال حاضر هم نا امید نیستیم و امیدواریم بتوانیم نیروگاه ها را به فروش برسانیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: نیروگاه دماوند را در بورس قرار دادیم و گروهی از افراد کارشناس را نیز در بورس قرار دادیم که هرکس مایل به فروش سهام خود است با این گروه در میان بگذارد و سهام خود را به فروش برساند.
شهیدی عنوان کرد: اگر از این راه موفق شدیم می توانیم درصد بالایی از مطالبات و معوقات ایثارگران را بپردازیم و سپس در قسط سوم به سراغ نیروگاه زاگرس خواهیم رفت.
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم