آیا قلقلک همه را به خنده می آورد یا گریه ؟

آزادگان ولایتمدار برداشت از قلقلک آزادگان

وبلاگ شکیبا،شکیبائی از دست داده و زده به سیم آخر.

وبلاگ آزاده نیوز در حال آرایش عروس همایش پنجم و فرستادنش به خانه بخت.

وبلاگ دیبا نیوز هم که راهی برای عضویت در هیات مدیره احرار نیافته به جمع آوری طومار برای احقاق حق آزادگان پرداخته است.

شاخه انار،گیر داده به رئیس بنیاد شهید و اونو از سهمیه انار سال آینده محروم کرده.

مینوی آزادگان از اینکه امسال شرکت مینو به آزاده ها پفک نداده سخت برآشفته واحتمالا از آنها خلع ید خواهد کرد.

وبلاک تکریت 11 حیدری هم  مدتی است از کپی پیست کردن مطالب پیام آزادگان در وبلاگش فارغ شده  و صد البته کارهای مهمتری دارد.

وبلاگ حاج آقا مازندرانی این روزها در حال جهانی کردن همایش پنجم تکریت است.ظاهرا رایزنی هایی از طریق دکتر ظریف با 5+1 نیز انجام داده است.

وبلاگ علی اصفهانی هم در بین آتش تهیه دو طرف گیر کرده و تقاضای آتش بس موقت داده  است.

خادم الاسرا هم این روزها سفره ای به طول و عرض چند کیلومتر خریده که قرار است در روزهای آینده آن را در خیابان طالقانی پهن کند.

سرافراز هم این روزها نتوانسته در امواج اخبار گوناگون کدامیک را انتخاب کنه،ترجیح داده نظرات دوستان را منعکس کنه.

نیروهای وبلاگ آزادگان ولایتمدار هم در حال نبردی سنگین با مؤسسه احرار مرکزی هستند،آمار دقیقی از تلفات طرفین تا کنون به دست ما نرسیده.

قلقلک هم که تازه به میدان آمده فعلا مشغول فضولی کردن است

و برای همه آشناست بجز نام و نشانش.