آقای فریبرز خوب نژاد لطفا به این سئوالات جواب دهید؟
آقای خوب نژاد چه کسی شما را قیم آزادگان نمود؟
چطور فریبرز خوب نژاد در همایش 24 دی در این مدت کوتاه
این همه مطالب را با مسئولین بنیاد عنوان نمود؟
هدف فریبرز خوب نژاد در بین تجمع کنندگان چه بود ؟
رهبری تجمع کنندگان ؟ ارائه طرح سئوالات به مسئولین بنیاد؟ شرکت در کارگروه 9 نفره ؟ یا جهت گرفتن بودجه سالیانه از بنیاد برای موسسه پیام ؟
آقای خوب نژاد آیا اهداف شما در همین مدت کوتا به اجرا درآمد؟
چطور فریبرز خوب نژاد در همایش 24 دی در این مدت کوتاه
این همه مطالب را با مسئولین بنیاد عنوان نمود؟
هدف فریبرز خوب نژاد در بین تجمع کنندگان چه بود ؟
رهبری تجمع کنندگان ؟ ارائه طرح سئوالات به مسئولین بنیاد؟ شرکت در کارگروه 9 نفره ؟ یا جهت گرفتن بودجه سالیانه از بنیاد برای موسسه پیام ؟
آقای خوب نژاد آیا اهداف شما در همین مدت کوتا به اجرا درآمد؟
بخشی از گزارش مؤسسه پیام آزادگان در باره تجمع دی 92
«جهت هدايت صحيح اين حركت و جلوگيري از سوءاستفاده برخي افراد ناآگاه به نيت اين عزيزان، از اين اقدام، آقاي خوبنژاد جانشين مؤسسه پيام آزادگان به بنياد شهيد مراجعه و ضمن ملاقات و مذاكره با جناب آقاي انصاري معاون كل سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران مقرر گرديد آزادگان به داخل سازمان بنياد هدايت و دو نفر از معاونين بنياد شهيد به سؤالات و ابهامات آنان پاسخ دهند.»
راستی آقای خوب نژاد خانه آزادگان کجاست ؟
+ نوشته شده در سه شنبه یکم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 19:49 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم