فقط نظرات شما آزادگان
سال 70 برای سهم شرکت احراربیست هزار تومان دادم ببین چقدر سود گرفتم!!
توسط اردوگاه 12شهرستان مهاباد : سلام در شهرستان مهاباد سال 70 برای هر نفر یک عدد یخچال سهمیه آمد مسئول ستاد ازادگان آن وقت آقای... گفت هر که یخچال میخواهد باید مبلغ بیست هزار تومان بابت خرید سهم شرکت آذر احرار که مشخص نبود مدیر عامل کیه پول به فلان حساب در بانک ملت واریز کنید ناچار بخداوند متعال قسم طلا فروختیم بیست هزار واریز کردیم بعد مبلغ هیجده هزار تومان هزینه تحصیلی را ندادند گفتند به حساب شرکت ریختیم شد سی و هشت هزار تومان به سال 70 بعد یک تک کاغذ دادند گفتند سهام دار شدید حال بعد بیست سال خدا را شاهد میگرم هنوز بابت سود آن شرکت اگر همه را جمع کنی نشده دویست هزار هنوز زیاد گفته ام واقعا این مردانگیه ؟این آزاده پروری است این است منت سر آزاده ؟
اگر سهام شرکت مینو متعلق به آزادگان است چرا حق فروش نداریم
توسط .... : با سلام . بیشترین نگرانی من بعنوان یک آزاده از دارایی های من نیست بلکه از توهینی است که دارد صورت میگیرد . اگر سهام شرکت مینو متعلق به آزادگان است چرا حق فروش نداریم . دوستان که دارند یکی یکی پرواز میکنند این با عدالت اسلام و سیره پیامبر و معصومین منافات دارد .
واریز سود سهام شرکت گروه بهمن
توسط ازاده ماده 13 : با سلام سود سهام شرکت گروه بهمن در بانک صادرات واریز شد هر سهم 220 ریال .
| آقا سید من هم رای دیوان را گرفتم | |||||
| توسط آزاده اردوگاه 18 بعقوبه : با سلام خدمت آقا سید من هم از تاریخ 92/5/12 رای دیوان مبنی بر ورود شکایت را گرفتم چند بار هم رفتم ولی هنوز هیج خبری نیست معلوم نیست ساتا میخواهد با این رای ها چه کارکند اگر در این رابطه خبری بدستتان رسید ممنون میشم اگر اطلاع رسانی کنید . | |||||
| هنوز در خیال ماده 13 و ماده 190 بودیم | |||||
| توسط اسیر4207 : دوست عزیز با این عدد که از بابت شرکتها گفتی چرتمون را پاره پوره کردیهنوز در خیال ماده 13 و ماده 190 بودیم که اگر دلشان بیاد حقمون بدند چی میشه ؟! | |||||
| بنده دو حکم را از دیوان گرفتم ولی الان | |||||
| توسط علی جلیلی کاسین:بنده دو حکم را از دیوان گرفتم ساتا محکوم به پرداخت 18 سال معوقه شده ولی الان یک حکم دیگر فرستادن نوشتن شما در سال 76 بنده الف شدید طبق این سند شورای عالی ارتش حکم شما لغو می شود به اقای شهیدی بگوید تجارب خود را به سوریه انتقال ندهد مثل ما بدبخت نشون | |||||
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم