ایثارگران دست به دامان مجلس نشوند/ بنیاد شهید موظف به پرداخت مطالبات است
جناب آقای کوثری وقتی آنها به وظایف خود
عمل نمی کنند تکلیف آزادگان چیست ؟

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می گوید، مسئولان بنیاد شهید باید پرداخت طلب های ایثارگران را به عنوان مهمترین وظیفه خود بدانند وبه گونه ای عمل کنند که ایثارگران برای دریافت این مطالبات دست به دامان نمایندگان مجلس نشوند.
رییس فراکسیون ایثارگران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین و مهم ترین کاری که مسئولان بنیاد شهید می بایست در این دوره به انجام برسانند، پیگیری و پرداخت طلب ایثارگران است و باید این بدهی ها به قشر ایثارگر جامعه از سوی بنیاد تسویه شود.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران، افزود: یکی از مشکلاتی که اینک جامعه ایثارگران با آن رو به رو هستند مطالباتی است که از بنیاد شهید در سال های اخیر داشته اند که برای برطرف کردن این مشکلات تلاش شده است، در مجلس به این موضوع توجه شود که اخیرا نیز مصوبه ای ارزنده برای پرداخت مطالبات ایثارگران به تصویب نمایندگان رسید و دولت مجاز به تسویه مطالبات این قشر شده است.

وی با بیان اینکه فراکسیون ایثارگران از ابتدای فعالیت خود در مجلس، هرگز مدعی رسیدگی کامل به مشکلات جانبازان و خانواده های شاهد نبوده است، اظهار داشت: برخی مسایل مهم و ضروری که نیازمند توجه و رسیدگی ویژه از سوی نمایندگان عضو این فراکسیون بوده است، در قالب طرح های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار داده ایم و که یکی از مهمترین محورهای آن تحقیق و تفحص از عملکرد بنیاد شهید است که در برخی مسایل تخلفاتی کشف و در حال رسیدگی به آن هستیم.

نماینده مردم تهران ادامه داد: اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس به دنبال جنجال سازی نیستند و تلاش دارند با کار کارشناسی و دقت نظر نسبت به ایجاد فضای همدلی و مثبت در میان نمایندگان اقدام کنند و در این راستا تلاش های خوبی برای همراه کردن فضای مجلس در تصویب طرح های حامی ایثارگران ایجاد شده است.