مسئولین شرکت ها آزادگان
این کسانی تو این شرکتها هستند پوچ وتوخالی هستند
بازم میگم ما با طـــــــــــــــبل تو خالی طرفیم
برداشت مینو تخصصی آزادگان سلام خدمت همه :
اینو در جواب همه دوستان که این دوسه روزه با بنده تماس گرفتن و همه
عزیزان آزاده مینویسم
آقا دوستان عزیز و محترم همه این کسانی تو این شرکتها هستند پوچ وتو
خالی هستند من دوسال پیش گفتم ما با طبل تو خالی طرفیم کسی باور
نکرد استثنا هم توشن هست اما در اقلیت هستند وگرنه بقیه همه از هیئت
مدیره مدیر همه همه طبل تو خالی هستند اسم این وبلاگ برازنده نیست
قبول ولی برازنده هست که یک نماینده بیاید در استان خودش آزادگان عزیز
را جمع کنه و بگوید دوستان بروید از سال آینده دیگه هر روز چلوکباب بخورید
اینقدر سود بهتون میدن که هر روز کباب بخوربد برازنده هست مدیر عامل
چرا بگویم مدیر عامل همین حسن حنان بگوید من دیشب تفحل زدم به قران
فردای قیامتیم هست ولی ما 130 میلیون تومان از شرکتی که همه ساله
ضرر انباشته داره و سود عملیاتی نداره برای خودمان پاداش برداشتیم
برازند هست من اسم میاریم نمیتونم بگم حاج آقای برازنده هست آقای ابوترابی
در همایش تبریز و همایش اصفهان بگویم میخریم از شما سهامتون
را سهامی که بنده خدا آزاده اصلا نمیدونه قیمتش چقدر است
اگر به فکر این اسم (آزاده) خیلی وقته با گدایی کردن با این اسم از بین بردنش
نمیتونم نگم اینقدر حرف برا گفتن هست بازم میگم ما با طـــــــــــــــبل تو
خالی طرفیم اگه به نمازه ما همه نماز میخونیم نه به نماز نیست به خدا
به نماز نیست به ریاست چشم اسمو عوض میکنم اگه برادر من قبول نداری
من 3 شنبه تهرانم بیا تا علنی نشونت بدم طبل توخالی را ما نه با نظام مقدس
جمهوری اسلامی این ضدیت داریم نه با رهبر معظم ضدیت داریم نه با مجلس
طرفیم نه با رییس محترم جمهور طرفیم این طبلهای توخالی متاسفانه از
جنس خودمان هستند
دوستان استانی که سال گذشته بهتون وعده هرروز چلوکباب از سود مینو را
داده اند الان هر روز چلو کباب هست؟
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم