جمعه ۲۹ آبان۱۳۹۴ ساعت: 0:36 توسط:آزاده و جانباز بسیجی
آقا سید سلام
لطفا به آقای یوسف مجتهد بگویید که جانبازان بسیجی را برای گرفتن حقشان که فعلا ماده 190 یا 38 است تشویق کند .
گفتید که ایشون هم عضو گروه پیگیری ماد ه 190است. مقالات ایشان در فاش نیوز به نماش گذاشته می شود ولی متأسفانه هیچ اشاره ای به این موضوع مهم نمی کنند .
بیشتر جانبازان بسیجی از این موضوع بی خبرند .
خودتان در بخش نظرات وبلاگتان دیده اید که بعضی از جانبازان فکر می کنند این ماده ویژه آزادگان است .
به آقای یوسف مجتهد بگویید که امروز مهمترین موضوع برای ما آزادگان و جانبازان بسیجی اجرای بی چون و چرای ماده 38 قانون جامع است .
خدا خیر همگی بدهد .

پاسخ:
به نام خدا : سلام جانباز بسیجی ؛ بیشتر زحمات را آقای مجتهد کشیدند ؛ البته آزاده ها هم با قدرت تمام حمایت نمودند و جا دارد از تعدادی نماینده های ایثارگر تشکر شود ؛ بهر حال ماده 38 (190) مخصوص جانبازان ادارات می باشد حالا فرقی نمی کند جانباز باشد یا آزاده جانباز به همه باید تعلق گیرد از این به بعد تمامی جانبازان ادارات بایستی کمک کنند تا حقمان را بگیریم ان شاالله

 

جمعه ۲۹ آبان۱۳۹۴ ساعت: 10:8 توسط:آزاده ای ازیزد
سلام آقای میرانی حالا که اینجا سخن از حالت اشتغال های بنیاداست خوب است سوال کنم ایاخبری انشاءالله خوب برای حالت اشتغال های ادارات مثل من داریدیانه؟
گویابرای حالت اشتغال های ادارات امیدی هست چون معادل آنان درارتش ازماده38 می گیرند.
والبته خبرهم داریدبه نقل از 6155 بانک ملت ماده 51 رابه همه کارکنان شاغلش دادحتی حالت اشتغالیها.
چون آنان درحکم شاغل هستند.تشکر

پاسخ: به نام خدا : سلام آقای یزدی ؛ دیروز شنیدم حدود 8 نفر از 11 نفر از حالت اشتغالی های اردبیلی کارشان درست و حقوقشان برقرار شد ان شاالله بقیه هم برقرار بشه ؛ صبر کن تا صحت این خبر موثق شود و بعد اطلاع رسانی خواهم نمود
  شنبه ۳۰ آبان۱۳۹۴ ساعت: 20:30 توسط:محمد(م)
باسلام وعرض ادب سید جان برا م جای سؤاله که ایشون با این همه تدبیر چرا نتونستن سهم آزادگان را آنطور که خدا خوشش بیاد قبل از ورود به بورس بین آزادگان تقسیم کنه که سهم آزادگان از چاله نیفته تو حندق بلای اجنوی های خدا نشناس بی دین و لا مذهب انشاالله که زره زره سهم نابود شده آزادگان گداخته آتشین شود و از گلوی خانواده باعث و بانی آن بیرون آید انشاالله تعالی مگر میشود سهم باقیمت ۳۸۰۰ تومن کشف قیمت شود علیرغم اینکه صحبت از قیمت سهام قبل از کشف قیمت ۱۲۵۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومن قرار بود کلید بخورد و چقدر تاکید در عدم فروش سفارش شد نهایتا قیمت ۱۰۰۰ تومن یعنی ۲۸۰٪ کاهش قیمت مواجه شد خدایا حق کشی تا کجا متوجه نمیشوم خدایا تو خود حق ما رابگیر