اندر حکایت نمایندگان مادالعمر استانی برای شرکت های آزادگان
نوشته زیر سند دروغ یک دروغ بزرگتر بنام وکالت است
با تشکر بسمه تعالی موسسه محترم مرکزی احرار سلام علیکم با آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی احتراماً اینجانب .......................................... آزاده استان ...................... کد آزادگی ......................................... آقای............... را بعنوان نماینده خود جهت شرکت در جلسات هیئت امناء موسسه معرفی می نمایم. با تشکر
به قلم آزاده جانباز احمدزاده : همه میدانند که جمهوری اسلامی ایران درطول 8سال جنگ تحمیلی 43هزاراسیردرچنگال رژیم بعث عراق داشته است که تالحظه نگارش این مطلب 6001نفرشان به رحمت ایزدی پیوسته اند .اما شاید بازتالحظه نگارش این مطلب همه انان ندانند که رهبرمعظم انقلاب بیست سال پیش اموالی رابه انان علاوه برسهامی که شخصا درهمان زمان خریداری کرده اند هبه نموده است .
ابتکاراین عمل خیریه به ایده ای ازسید ازادگان مرحوم ابوترابی که درست 14سال پیش براثرسانحه تصادف درگذشت بازمیگردد.موضوع بعدی اینکه هنوزهیچ کس حتی مدعیان پیگیری اموال اسرا(ازادگان )هم هنوزمیزان دقیق این سرمایه ها رانمیدانند .علل چیست ؟
1-اولین عامل عدم اگاهی اینستکه درطول سالیان گذشته عده ای خیراندیش براین اموال حکمرانی کرده ونه درچهارچوب قانون تجارت واداره شرکتها خودسرانه به هدایت این اموال طبق میل وخواست شخصی خود پرداخته اند
2-بخشی ازسهام این شرکتها که احتمال میرودبیش از40 درصد ان باشد به اعتراف مدیرعامل شرکت خودکفائی بی نام است؟ که این موضوع هرگزقابل توجیه انهم بعداز20 سال نمیباشد .
3-به استنادفرم بالای همین صفحه مدیران شرکت خودکفائی مدعی هستند که سهام داران وکلائی مادام العمردارند که تاکنون برایشان به نمایندگی ازصاحبان تصمیم گیری میکرده اند که احتمالا تعدادشان به 100نفرهم نرسد .درصورتی که کاغذ باطله ای بیش نیست .
4-فرم فوق الذکر راگربه بچه 10 ساله ای نشان بدهی وبگوئی که این برگ وکالت است تابیست سالگی اش به شما خواهدخندید .پس خواهشا ازان بعنوان وکالتنامه یادنکنید
5-محدوده فعالیت این شرکتها ظاهرا ازچهارچوب اساسنامه احیانا فراتررفته که درپرواربندی قرقاول وگاوشیری وقناری ورنگ امیزی گنجشک نمودپیداکرده که اصلا درجائی ذکرنشده وبطوراتفاقی توسط برخی سهامداران کشف شده .واحتمالا درروزهای اتی بخشهای جالب تری نیزعلنی خواهدشد
6-باپول اسرا(ازادگان)برخی معاملات ملک ومستغلات انجام شده که درهیچ جا هیج مسئولی بدان اشاره نکرده وشاید جزو وظائف قانونی مدیران نیزنبوده ( شاید بموقع ازان نیز پرده برداری شود )
7-درطول سالیان گذشته هیچ گاه یک مجمع عمومی سالیانه واقعی بامشارکت صاحبان اموال برگزارنشده فلذا تصمیمات متخذه باطل واعضای فعلی هیت مدیره ومدیرعامل شرکت خودکفائی ممکن است سمت وتصمیماتشان باطل باشد
8-نوع برخورد وگفتمان مدیران این شرکتهاباصاحبان اصلی امرانه وقیمانه بوده که اصلا قابل فهم وپذیرش نیست.وغموض حاکم برشرکت مبنی برمحرم ندانستن صاحبان اصلی به بهانه های واهی ..
9-اختصاص بخشی ازسوداین شرکتها از10 الی27 درصد به موسسات غیرنافع ورانت خواری بنام ازادگان بدون اخذ مجوز وتصویب وتائید مالکان نیزبرای بسیاری ازعزیزان قابل فهم نیست
10-برگزاری همایش ها وسیمینارهائی پرهزینه برای عده ای خاص ازسهامداران که موجب تحمیل هزینه برکل افراد(43000)نفر اخلاقی وشرعی نبوده ونیست
بنابراین اگرنخواهیم این موضوع را اطاله داده وصدها مورد دیگر رابه ان اضافه کنیم .فقط یک دروغ کافی است تاصدها دروغ وتوجیه دیگر راباطل کند .وان موضوع توکیل نمایندگان مادام العمری است که به استناد نمونه فوق ممکن است تنها چندنفر ازسرصدق واعتمادبه دوستانشان داده باشند واین احتمال وجود دارد که نه همه بلکه قاطبه این نمونه کاغذهای فاقد اعتبار با امضاء جعلی پرشده باشد .وچه بساکه باتوجه به مندرجات ان مخصوص شرکت های احراراستانی بوده وهیچ ربطی به شرکت خودکفائی ازادگان نداشته باشد.
چنانچه این ادعا خلاف واقع است برشرکت خودکفائی است که برای تنویر افکارعمومی ورفع اتهام ازخود این اسناد ومدارک ووکالتنامه هارادراختیار معترضین قراردهد .وگرنه اگراین شرکت غول پیکر به استناد این کاغذ باطله ها باوکلای مجربی که دارد تصمیمی اتخاذکرده باشد تصمیمش باطل وعملش خلاف قانون بوده است . که درصورت شکایت رسمی سهامداران باید به نحوه انتخابات وانتصابات وروندعملکردبیست ساله این شرکتها رسیدگی شود ....
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم