نظر یکی از آزادگان در مورد ماده 38
| سه شنبه ۱۴ اردیبهشت۱۳۹۵ ساعت: 17:40 | توسط:بسیج آزاده جانباز | ||||
|
این بسیجی جانباز50% و آزاده52ماه اسارت یعنی بابت بسیجی و جانبازی و اسارت مشمول هیچ حقوق و مزایایی نیست؟ سلام. نمی دانیم چرا یکی از آزادگان اردبیلی که مشمول ماده190(38)شده یا نشده، در این مورد حرفی نمی زنند؟! و مطالبشان در این وبلاگها موجودنیست. لطفا یکی از آزادگان عزیز اردبیلی که ماده38 شاملش شده و یکی هم که با حالت اشتغال و از کارافتادگی کلی بازنشسته شده و تابحال ماده38 یا 190 شاملش نشده در این مورد به دیگر آزادگان توضیح دهند تا بدانیم چه بایدبکنیم. واقعا ممنون می شویم اگر یکی دونفر از آزادگان اردبیلی لطف کنند و دیگر همرزمان و هم اسارتی های خودشان را راهنمایی کنند. عده ای می گویند حالا که کار آزادگان اردبیلی راه افتاده دیگران برایشان مهم نیستند؟! واقعا اینطور نیست و یقینا آزادگان محترم اردبیلی همرزمان خود را فراموش نمی کنند. بسیجی آزاده52ماه اسارت و جانباز50% شاغل آموزش و پرورش که سال83 ازکارافتاده کلی و حالت اشتغال شد اما 31سال خدمت انجام داد و حکم بازنشستگی اش را گرفت و تاکنون هیچ حقوق و مزایایی از بنیاد و سپاه نگرفته اما سپاه می گوید چون رای حالت اشتغال دارید مشمول ماده190 و ماده38 نمی شوید. واقعا این بنده خدا که کارکرده و بازنشسته شده با کسی که از اول حالت اشتغال بوده و کار نکرده و حقوق و مزایای کامل از بنیاد گرفته نباید فرق داشته باشه؟! اگر همان سال که ازاسارت برگشت خودش را حالت اشتغال می کرد و از بنیاد حقوق و مزایا می گرفت و جواز کسب و موافقت اصولی و وام اشتغال از بنیاد می گرفت بهتر بود یا این که مردانه به کار مشغول شده و از کارکردش حقوق گرفته؟ این بسیجی جانباز50% و آزاده52ماه اسارت یعنی بابت بسیجی و جانبازی و اسارت مشمول هیچ حقوق و مزایایی نیست؟! مگر وقتی همت کند و کار دولتی انجام دهد و حقوق بگیرد باید به او بگویند تو کارکردی و حقوق گرفتی دیگر مشمول ماده190 و 38 نمی شوی؟ چه کسی می تواند این سئوالها را جواب دهد؟. |
|||||
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم