سه شنبه ۱۴ اردیبهشت۱۳۹۵ ساعت: 17:40 توسط:بسیج آزاده جانباز

این بسیجی جانباز50% و آزاده52ماه اسارت یعنی بابت بسیجی و جانبازی و اسارت مشمول هیچ حقوق و مزایایی نیست؟

سلام. نمی دانیم چرا یکی از آزادگان اردبیلی که مشمول ماده190(38)شده یا نشده، در این مورد حرفی نمی زنند؟!  و مطالبشان در این وبلاگها موجودنیست.

لطفا یکی از آزادگان عزیز اردبیلی که ماده38 شاملش شده و یکی هم که با حالت اشتغال و از کارافتادگی کلی بازنشسته شده و تابحال ماده38 یا 190 شاملش نشده در این مورد به دیگر آزادگان توضیح دهند تا بدانیم چه بایدبکنیم. واقعا ممنون می شویم اگر یکی دونفر از آزادگان اردبیلی لطف کنند و دیگر همرزمان و هم اسارتی های خودشان را راهنمایی کنند.

عده ای می گویند حالا که کار آزادگان اردبیلی راه افتاده دیگران برایشان مهم نیستند؟! واقعا اینطور نیست و یقینا آزادگان محترم اردبیلی همرزمان خود را فراموش نمی کنند.

بسیجی آزاده52ماه اسارت و جانباز50% شاغل آموزش و پرورش که سال83 ازکارافتاده کلی و حالت اشتغال شد اما 31سال خدمت انجام داد و حکم بازنشستگی اش را گرفت و تاکنون هیچ حقوق و مزایایی از بنیاد و سپاه نگرفته اما سپاه می گوید چون رای حالت اشتغال دارید مشمول ماده190 و ماده38 نمی شوید.

واقعا این بنده خدا که کارکرده و بازنشسته شده با کسی که از اول حالت اشتغال بوده و کار نکرده و حقوق و مزایای کامل از بنیاد گرفته نباید فرق داشته باشه؟!

اگر همان سال که ازاسارت برگشت خودش را حالت اشتغال می کرد و از بنیاد حقوق و مزایا می گرفت و جواز کسب و موافقت اصولی و وام اشتغال از بنیاد می گرفت بهتر بود یا این که مردانه به کار مشغول شده و از کارکردش حقوق گرفته؟

این بسیجی جانباز50% و آزاده52ماه اسارت یعنی بابت بسیجی و جانبازی و اسارت مشمول هیچ حقوق و مزایایی نیست؟!

مگر وقتی همت کند و کار دولتی انجام دهد و حقوق بگیرد باید به او بگویند تو کارکردی و حقوق گرفتی دیگر مشمول ماده190 و 38 نمی شوی؟ چه کسی می تواند این سئوالها را جواب دهد؟.