در روز جانباز صورت گرفت:

در مراسم روز جانباز که از سوی شرکت نفت برای پرسنل ایثارگر آن در آبعلی برگزار شد، یکی از جانبازان حاضر با گرفتن دو پلاکارد نسبت به برخورد با جانبازان اعتراض کرد!

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛ در مراسم روز جانباز که از سوی شرکت نفت برای پرسنل ایثارگر آن در آبعلی برگزار شد، یکی از جانبازان حاضر با گرفتن دو پلاکارد نسبت به برخورد با جانبازان اعتراض کرد!

اعتراض یک جانباز در مراسم شرکت نفت + عکس


بنابراین گزارش، در پلاکاردهای این جانباز مدعو در مراسم آمده است: «امروز در صنعت نفت؛ توهین، تهمت، تهدید، تبعید، تضعیف، حق کشی و ضرب و شتم به جانبازان توسط مسئولین باب گردیده. از اینرو برای از بین نرفتن حرمت جانبازان و ایثارگران که بی ادعا و مظلومانه به حق ناچیز خود اکتفا کرده اند، این رفتار را به شدت محکوم می کنیم و از مسئولین دلسوز نظام تقاضای رسیدگی داریم.»

اعتراض یک جانباز در مراسم شرکت نفت + عکس

اعتراض یک جانباز در مراسم شرکت نفت + عکس


این جانباز شرکت نفت پلاکارد دیگری هم در دست داشت که جمله ای از مقام معظم رهبری در باره جانبازان بر آن نقش بسته بود.

هنوز مشخص نیست منظور این جانباز از ضرب و شتم جانباز در شرکت نفت چه بوده است. اما وی اعتراض خود را با نمایش همین پلاکارد در تمام مدت برنامه شرکت نفت در آبعلی که به مناسبت روز جانباز برگزار شده بود، نشان داد.