یکشنبه ۹ خرداد۱۳۹۵ ساعت: 11:19 توسط:آزاده
باسلام وخسته نباشید سید جان این روش انتخابات نیست باز کلاه برداری هست.به داد آزادگان برسید چکارکنیم.

پاسخ: به نام خدا : سلام ؛ دیگه منتطر نباشید یه عده خاص در تهران برای حق تان که همان شرکت های خودکفایی ، احرار مرکزی ، موسسه پیام هست دفاع کنند شما دیگه آنچه بایستی میدانستید دانستید ، چرا میخواهید اختیار خودتان را همانند همانند 25 سال قبل بدست یه عده ایی که نمی شناسید بسپارید ؟ شما بایستی نماینده خودتان را آگاهانه در استانتان چند نفر را انتخاب کنید و هر چند وقت یکبار ازش توضیح بخواهید ، نه این که اونو انتخاب کنید و هرکاری دلش میخواد انجام بده ، دوستان بنده فعلا نماینده هیچ یک از آزاده ها نیستم ولی هر چه ازم سئوال میکند در حد توانم جواب میدم