وبلاگ آزاده فریدونکناری
با توجه به اینکه این وبلاگ نزدیک به یکسال می باشد در حال فعالیت است جا دارد از همه شما عزیزان و از نکته و نظرات تان تقدیر و تشکر نموده چون باعث شدید تا بنده روحیه بیشتری گرفته تا فعالیت خود را جدی نمایم اگر از جمله بندی و نوشتاری مرتکب خطائی می شوم امیدوارم بنده را ببخشید.
این وبلاگ متعلق به یکی از آزادگان شهرستان فریدونکناراستان مازندران می باشد
هدفم انسجام شما برای گرفتن حق قانونی می باشد امیدوارم با بازدید شما از وبلاگ آزادگان ولایتمداربتوانم مطالب خوب وارزنده ای را به شما و دفاع از حقتان ارائه کنم .
همانطور که قبلا هم گفتم ما برای گرفتن حق و حقوق خود بایستی مسیر طولانی را طی نمائیم اگرعمری باقی بماند با همت شما دوستان آزاده پیگیری قانونی را به مراجع ذیصلاح ارائه خواهیم داد. انشاالله
+ نوشته شده در شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 19:12 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم