حسن نیت آزادگانی که می خواستند در جلو بنیاد تجمع کنند

 آزادگان عزیز قرار بود تجمع امروز یکشنبه ۱۰/۲/۹۱ بخاطر ۳۳ نفر و ماده ۱۳ برگزار شود اما چون مبلغی برای عده ای از دوستان واریز شده به همین دلیل تجمع کنسل شد و به احترام همه آزادگان تا این لحظه هیچ یک از عزیزان در جلو بنیاد حضور نیافتند اما امید است بنیاد برای بقیه کارتها را شارژ کند.

راستی چه تعداد از کارتها شارژ شده کسانی که برایشان شارژ شده اطلاع رسانی نمایند تا بقیه هم بدونند که اصلا امروز کارتی شارژ شده یا نه؟ با تشکر