سوءاستفاده احتمالي بانك دي ازحقوق ايثارگران
| شناسه خبر:13535 |
| سوءاستفاده احتمالي بانك دي ازحقوق ايثارگران |
|
برخي اخبار وگزارش ها حكايت از آن داردكه در مورخه 91/2/1 بنیاد شهید مبلغ 85 هزار تومان به حساب کلیه ی افرادی که از بنیاد حقوق و مزایا در یافت مینمایند و فرم بانک دی را تکمیل نمودند واریز کرده است. گفته مي شود این مبلغ همان پولی بوده که از ده ماه پیش از حساب ایثارگران بدون مجوز و غیر قانونی و تحمیلی کسر و اکنون بدون هیچ سود و یا برگه سهامی از بانک دی مجددا" به حساب ایثارگران برگشت شده است. لازم است مسئولین بنياد شهيد و امورايثارگران با رعايت اصل پاسخگويي ، موضوع را بررسي و نتيجه را براي رفع هرگونه شبهه و براي اطمينان خاطر جامعه ايثارگري اعلام كنند.
|
+ نوشته شده در سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 17:36 توسط سید
|
فاش نيوز -
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم