شناسه خبر:13535  
سوءاستفاده احتمالي بانك دي‌‌‌ ازحقوق ايثارگران

فاش نيوز - طبق اخبار رسيده اين شائبه وجود دارد كه دربانك دي از حقوق ايثارگران براي تأمين مالي اين بانك برداشت هاي غير قانوني صورت گرفته است.

برخي اخبار وگزارش ها حكايت از آن داردكه  در مورخه  91/2/1 بنیاد شهید مبلغ 85 هزار تومان به حساب کلیه ی افرادی که از بنیاد حقوق و مزایا در یافت می‌نمایند و فرم بانک دی را تکمیل نمودند واریز کرده است.

گفته مي شود این مبلغ همان پولی بوده که از ده ماه پیش از حساب ایثارگران بدون مجوز و غیر قانونی و تحمیلی کسر و اکنون بدون هیچ سود و یا برگه سهامی از بانک دی مجددا" به حساب ایثارگران برگشت شده است.

لازم است مسئولین بنياد شهيد و امورايثارگران با رعايت اصل پاسخگويي ، موضوع را بررسي و نتيجه را براي رفع هرگونه شبهه و براي اطمينان خاطر جامعه ايثارگري اعلام كنند.