درد دل آزادگان ارتش،سپاه وبسيج
متاسفانه در اثر سوء مدیریت در نظام پرداخت حقوق آزادگان به قشر کادر ارتشی و برادران کادر سپاهی و شاغلین دوران جنگ همانند برادران بسیجی اجحاف شده برابر اعلام اداره کانون بازنشستگان نیروهای مسلح سربازان ارتش هرکدام علاوه بر اداره مربوطه خودشان - از سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح مبلغی از ۵۴۰۰۰۰تومان تا ۶۸۰۰۰۰تومان و نیز از اداره بنیادشهید هم مبلغی بعنوان مساعده دریافت می کنند و همانند بازنشستگان آزاده ۳۰ خدمت ارتش از مزایای طرح حکمت - دفاتر درمانی برای تمام عائله -دریافت هدیه ازدواج برای فرزندان- حق کفن و دفن - طرح کد ۶۲ مسکن - وام و غیره برخوردار هستند .و مادام العمر می باشند و در صورت فوت همسر آنها تا آخر عمر دو حقوقه خواند بود و فرقی با بازنشستگان کادر ارتش ندارند آنها بنوبه خود حق ایثار- سنوات آزادگی- مقطع تحصیلی بالاتر-حق جانبازی -سنوات سربازی و غیره و غیره دریافت می کنندآیا حالا اینها کم بودند که دوباره یک فیش حقوقی از سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برای آنها صادر می شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
شما براساس کدام منشور و فاکتور و دلیل به یک نفر مزایای چند نفر را می دهید و عده اي از آزادگان هم هستند که برای نان شب محتاج هر نامردی شده اند؟
نکته اینجاست فرق سرباز یک روز خدمت با ارتشی و سپاهی ۳۰ سال خدمت در چیست که تنها ۲۳۰۰۰ تومان حق جانبازی می گیرند.آن هم با جو سخت نظامی و مشقت دوران دفاع مقدس که سال ها در سنگر ها پوسیدند. نظام پرداختی کشور بر اساس کدام دلیل بین سپاه و بسیج و ارتش با سربازان فرق گذاشته این یک واقعیت بسیار مهمی است که پوشیده مانده است
انتظار می رود حقوق تمام آزادگان را یکجا و یکسان بصورت کامل پرداخت کنند و هر مزایایی دارند مشخص و شفاف سازی شود نه اینکه برای یک سرباز ۳ فیش حقوق و مزایا صادر شود و دولت کریمه متوجه این نقصان نشود و سایرآزادگان ذکر شده فوق مظلومانه نگاه کنند.مگر بقیه زندگی و خانواده ندارند. اگر دقیق به وضع معشیتی سربازان آزاده با بقیه نگاه کنید متوجه تعبیض خواهید شد
به نقل از جانباز نیوز
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم