احمدزاده :

متاسفانه در اثر سوء مدیریت در نظام پرداخت حقوق آزادگان به قشر کادر ارتشی و برادران کادر سپاهی و شاغلین دوران جنگ همانند برادران بسیجی اجحاف شده برابر اعلام اداره کانون بازنشستگان نیروهای مسلح سربازان ارتش هرکدام علاوه بر اداره مربوطه خودشان - از سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح مبلغی از ۵۴۰۰۰۰تومان تا ۶۸۰۰۰۰تومان و نیز از اداره بنیادشهید هم مبلغی بعنوان مساعده دریافت می کنند و همانند بازنشستگان آزاده ۳۰ خدمت ارتش از مزایای طرح حکمت - دفاتر درمانی برای تمام عائله -دریافت هدیه ازدواج برای فرزندان- حق کفن و دفن - طرح کد ۶۲ مسکن - وام و غیره برخوردار هستند .و مادام العمر می باشند و در صورت فوت همسر آنها تا آخر عمر دو حقوقه خواند بود و فرقی با بازنشستگان کادر ارتش ندارند آنها بنوبه خود حق ایثار- سنوات آزادگی- مقطع تحصیلی بالاتر-حق جانبازی -سنوات سربازی و غیره و غیره دریافت می کنندآیا حالا اینها کم بودند که دوباره یک فیش حقوقی از سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح برای آنها صادر می شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

شما براساس کدام منشور و فاکتور و دلیل به یک نفر مزایای چند نفر را می دهید و عده اي از آزادگان هم هستند که برای نان شب محتاج هر نامردی شده اند؟

نکته اینجاست فرق سرباز یک روز خدمت با ارتشی و سپاهی ۳۰ سال خدمت در چیست که تنها ۲۳۰۰۰ تومان حق جانبازی می گیرند.آن هم با جو سخت نظامی و مشقت دوران دفاع مقدس که سال ها در سنگر ها پوسیدند. نظام پرداختی کشور بر اساس کدام دلیل بین سپاه و بسیج و ارتش با سربازان فرق گذاشته این یک واقعیت بسیار مهمی است که پوشیده مانده است

انتظار می رود حقوق تمام آزادگان را یکجا و یکسان بصورت کامل پرداخت کنند و هر مزایایی دارند مشخص و شفاف سازی شود نه اینکه برای یک سرباز ۳ فیش حقوق و مزایا صادر شود و دولت کریمه متوجه این نقصان نشود و سایرآزادگان ذکر شده فوق مظلومانه نگاه کنند.مگر بقیه زندگی و خانواده ندارند. اگر دقیق به وضع معشیتی سربازان آزاده با بقیه نگاه کنید متوجه تعبیض خواهید شد

به نقل از جانباز نیوز