نظرات دوستان
| توسط:حمید رضا کانطوری | |||||
|
با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات . ما مصوبه هائی در خصوص این قشر( جامعه ایثارگری ) داریم که مربوط به یک یا دو دهه پیش است که یا اجراء نشده یا بقولی نصفه نیمه بحال خود رها شده . سوال اینجاست ؟ این مصوبات برای جامعه ایثارگری میباشد یعنی در زمان حیاتشان بدردشان میخورد و با یک پروژه مادی فرق دارد . | |||||
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم