توسط:حمید رضا کانطوری

با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات . ما مصوبه هائی در خصوص این قشر( جامعه ایثارگری ) داریم که مربوط به یک یا دو دهه پیش است که یا اجراء نشده یا بقولی نصفه نیمه بحال خود رها شده . سوال اینجاست ؟
1- آیا قانون گذار بدون هیچ آمار و اطلاعاتی این قوانین را تدوین نموده که اجرای آن میسر نمیباشد ؟
2- مجری این قوانین ( وظیفه پیگیری مصوبات مجلس ) با چه کسی یا چه ارگانی میباشد ؟
3- اصولا شرح وظایف بنیاد ( اساس نامه بنیاد ) در چیست ؟
4- آیا ظرف مدت زمانی برای اجرای مصوبات متصور است یا خیر ؟( الی یوم القیامه میباشد ) البته در صورت جواب خیر ( الی یوم القیامه ) دیگر حرجی نیست در آن صورت ایثارگران باید از خداوند درخواست وقت (عمر ) اضافه بنمایند چون مشکل " مشکل خودشان است !
در انتها باید عرض نمایم  فرمایشات امام راحل در خصوص جان برکفان راهگشا میباشد . آب گوارائی است برای کسی که آن را بنوشد وگرنه بعد از مرگ . حکم نوش داروی سهراب را دارد .

این مصوبات برای جامعه ایثارگری میباشد یعنی در زمان حیاتشان بدردشان میخورد و با یک پروژه مادی فرق دارد .
میگویند که در زمان قدیم شخصی بخاطر گرسنگی و تنگدستی میمرد . اما بعد از مرگش اطرافیان تا چهل شب در فراق او نذری دادند و گوسفندان قربانی کردنند نتیجه این داستان با شما حدیث مفصل بخوان