ما فکر می کنیم که مرکز دنیا هستیم!!!



نظر توسط "تهدید کننده"

مدیر وبلاگ

محترمانه وقتی که درباره یک مطلب با شما تماس گرفته میشود بهتراست که بدون سروصدا گوش کنید.خیلی محترمانه به شما گفتند که درباره نوشتن مطالب خود دقت کنید وهر تیتری را انتخاب نکنید. مثل اینکه شما خود را وکیل و وصی همه آزادگان میدانید؟

حاج آقای عبدالکریم مازندرانی الان و با زبان تهدید به شما اخطار میکنیم که در نوشتن مطالب خود در وبلاگ دقت فرمایید در غیر اینصورت بدلیل تشویش اذعان عمومی و اخلال درجامعه و نشرافکارموهن در مراجعه صالحه از شما شکایت شده و عواقب آن به عهده حضرتعالی میباشید.برادر جان مطلب را که با زبان خوش و دوستانه میگویند قبول کنید و گرنه مثل اینکه با زبان زور باید باشما حرف زد!این یک تهدید واقعی است.


در آستانه سالروز ورود آزادگان در پدیده ای نادر یکی از افراد اقدام به تهدید علنی مدیر یک وبلاگ می کند خیلی جالب است تصور می شود که اگر این فرد واقعا خواهان بررسی این موضوع باشد بهتر است که بداند آزادگان زیادی منتظر فرصتی برای شکایت بر علیه بسیاری از افراد هستند که بدلیل سو مدیریت بر سرمایه های آزادگان باعث تاخیر و اضرار در اموال آزادگان شده اند و بهتر است که این موضوع واقعا به دادگاههای صالحه کشیده شود تا مشخص شود چه مطالبی موهن است و چه مطالبی غیر موهن و چه کسانی در این اضرار ها نقش داشتند و هم اکنون نیز نقش دارند،هم اکنون تعداد زیادی از آزادگان هستند که نسبت به مدیریت افرادی خاص بر شرکتهایی که بنام آزادگان و متعلق به آزادگان است اعتراض دارند و مشخص نیست کدام دادگاه صالح باید به این مسائل رسیدگی کند امیدواریم با تشکیل دادگاه و حضور آزادگان زیادی که نسبت به یان مسائل اعتراض دارند حقوق این قشر مظلوم بازستانی شود.

به نحوه نوشتار این فرد تهدید کننده توجه کنید گویا از موضع یک رئیس جمهور دارد به زیر دستش دستور می دهد!!!می گوید وقتی ...بدون سر و صدا گوش کنید!!!عجب واقعا قباحت و زشتی در این کلام قابل توصیف نیست تا چه اندازه کسانی خود را مالک حتی زبان و قلم آزادگان می دانند که اینگون بی پروا و بدون ترس از هیچ مرجعی خود به خود اجازه می دهند آمرانه به افراد آزادی یک جامعه اینگونه توهین کنند و او را تهدید کنند عجبا در سالروز ورود آزادگان ،آزاده ای تهدید می شود که بسیاری از آزادگان بر تلاش او و قلم او برای شکوفایی آزادگان گواهی می دهند  بسی جای تاسف که این تهدیدات می تواند بیانگر نوع فرهنگ و ادبیات کسانی باشد که خود را سالین سال متولی امور آزادگان می دانند و مشخص است با این نوع برخوردها و ادبیات قرون وسطایی چه بر سر آزادگان آورده اند:

نقل از تکریت 11