آزادگان و ماده 13 در جلو مخابرات
هم اکنون حدود 50 نفر از آزادگان عزیز در خیابان سردار جنگل جلو وزارت فن آوری اطلاعات ( مخابرات ) جهت احقاق حق خود ( ماده 13 ) جمع شدند و چند نفر از آنان بعنوان به داخل وزارت خانه رفته تا با مسئولین مذاکره نمایند
امیدوارم که این گروه بعنوان نمایندگان آزادگان شان و منزلت نظام و آزادگی خود را حفظ نموده تا به حق خود برسند انشاالله
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 11:43 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم