هم اکنون حدود 50 نفر از آزادگان عزیز در خیابان سردار جنگل جلو وزارت فن آوری اطلاعات ( مخابرات ) جهت احقاق حق خود ( ماده 13 ) جمع شدند و چند نفر از آنان بعنوان به داخل وزارت خانه رفته تا با مسئولین مذاکره نمایند

امیدوارم که این گروه بعنوان نمایندگان آزادگان شان و منزلت نظام و آزادگی  خود را حفظ نموده تا به حق خود برسند انشاالله