بقیه ماده 13 با سهام شرکت نیروگاه دماوند!!!
بقیه ماده 13 با سهام شرکت نیروگاه دماوند!!!
اطلاع می رسد که ظاهرا مقامات مربوطه در حال مذاکره برای نهایی کردن خرید سهام نیروگاه دماوند برای پرداخت بقیه معوقات اسارت آزادگان می باشند در حالی این اخبار به گوش می رسد که طبق نظر سنجی یکی از وبلاگ های آزادگانُُُُُُُ اکثریت مطلق آزادگان کشور با پرداخت بقیه معوقات خود با سهام بهر شکلی مخالف هستند.
نقل از تکریت ۱۱
+ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 12:16 توسط سید
|
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم