جانباز - بنیاد شهید استان مازندران در تاریخ 6 شهریور طی یک سفر به رامسر برای عده ای از جانبازان قطع نخاع واکسن مثلا آنفولانزا که مال سال گذشته بوده یعنی 2011-2012 به جانبازان تزریق کرده است.

در اوایل شهریور  بقیه این واکسن ها راهم در ساری به جانبازان تزریق کرده که تازه تعدادی حتی از تاریخ سال روی آمپول هم گذشته بوده است. آیا نباید کاری کرد؟

بنیاد جانبازان ساری چه پاسخی دارد؟ آیا نمی خواهید پیگیری کنید؟

نقل از وبلاگ تابش نور ایثارگران