نظرات دوستان در مورد خود سوزی آزاده
توسط:بهرام
با سلام وعرض تسلیت بمناسبت شهادت آزاده ای که درنهایت تنهایی درگذشت
و یا هر اسم دیکری ... مهم این است که آزاده بود مردانه دراسارت زندگی کرد اسارت تبعاتی دارد دگرآزاری خود آزاری هزاران درد بی درمان ......ده سال یا پنج سال اسارت دردست بدترین خلق خدا بعثیها شوخی نیست
متاسفم ازاین انگها ! خدا هرگز نمیگذرد ؟ سعی کنیم دراین وضعیت کمک همدیگر باشیم درمان و مرهم باشیم
توسط:حمید رضا کانطوری
سلام در جبهه یک نفر جلودار بود تا بقیه بسلامت از میدان مین عبور کنند .
پیام حرکت این عزیز از دست رفته هم نوعی از خود گذشتگی در جهت کسب و ارمغان آرامش و آسایش برای دیگر دوستانش بود .
سوال اینجاست چرا این حادثه جلوی بنیاد شهید اتفاق افتاده ؟
علت و منشاء بروز این فاجعه چه بود ؟
چه کسی حق او را پایمال کرده ؟
مگر غیر از این است که طرف دعوا همیشه کسی است که جفا میکند ؟
دیروز یکی از دوستانمان که مدتها تحت شیمی درمانی حاصل از جبهه و جنگ بود شهید شد . (محمد صادق تقویان ) بنیاد ایشان را شهید بحساب نیاورد .
باید گفت حساب و کتاب با کسی دیگر است . که بنیاد او را شهید اعلام کند یا خیر .
ولی آیا بر گردن این مملکت حقی نداشت ؟
آیا ایشان برای دفاع از ناموس و مرز و بوم کشورش چیزی کم گذاشت ؟
و هزاران سوال دیگر……………….
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم