بسم الله الرحمن الرحیم

موسسۀ محتــرم غیر تجاری پیام آزادگـــان:

سلام علیکــــم

  اینجانب جمشید وطنخواه خواستار بنام شدن سهام خود در شرکت اقتصادی وخودکفایی آزادگان وشرکتهای تابعه آن هستم. پس از اینکه موسسه خود را پس از تایید آقای خوبنژاد نماینده آزادگان معرفی کرد،برآن شدم که به راستی گفتار شما صحه گذاشته وبا خواستن سهام خود از نماینده محترم آزادگان که همان مؤسسه پیام میباشد آبی برآتش ریخته ومُهر تاییدی بر صحت گفتار مؤسسه البته بعد وصول نتیجه بزنم انشالله.

همانطور که مستحضرید سهامدار با قبول نماینده تقریبا حقوق خود را در قبال اطلاع رسانی درست وبه موقع به نماینده واگذار میکند و نماینده وظیفه دارد از تمامی حقوق واموال سهامدار نگهداری صیانت وحراست نماید.

بنابراین از شما نماینده محترم خواستارم که ضمن بنام نمودن سهام بنده ظرف چند روز آینده ودر اختیار گذاشتن تمام اطلاعاتی که سهامدار باید از آن مطلع باشد، حق نماینده خویش را برمن تمام کنید.البته این حق من است که پس از وصول اطلاعات شرکت،آ نها را مورد تحقیق و بررسی قرار دهم .

 در ضمن شایان ذکر است که در هر مجمع عمومی عادی وفوق العاده هییت مدیره موظف است ظرف مدت هفت روز پس از مجمع این اطلاعات را دراختیار سهامدار قرار دهد.

این نامه از تاریخ امروز 25/07/1391 و قبول نمایندگی شما از طرف بنده فقط 7روز کاری دارای اعتبار میباشد چرا که توانایی صبر کردن نه به مدت 18سال حتی 18 ماه را هم ندارم

والسلام

نقل از وبلاگ مینوی آزادگان