تفرقه بینداز و حکومت کن
تفرقه بینداز و حکومت کن.
سلام. عنوان مطلب تفرقه بینداز و حکومت کن مربوط میشه به شعار استعمار پیر یعنی انگلیس؛ حالا این چه ربطی به ما داره!! یک کم صبر بفرمائید خدمتتون عرض میکنم.
حدود 20 سالی که از مادتین کذائی می گذشت و هیچکسی هم دنبالش نبود خوب خیال بعضی از آقایان راحت بود.
تا اینکه یک تعدادی شروع کردند به اینکه این ماده را به اتاق احیاء ببرند و بعد چندین سال سکوت یک روح تازه ای به این کالبد بدمند. خب این کالبد اگه صددرصد احیاء میشد برای خیلی ها مفید فایده بود.
اونهائی که مشکل داشتند مشکلشون حل میشد و... خلاصه اختلاف سلیقه در نحوه پیگیری احیاء باعث شد که تعدادی دست به تجمع بزنند ؛ دسته ای توی وبلاگها صحبت کنند ودسته ای هم.... .
اما گذشت تا اینکه دیدند که بچه ها همه روی یک مسئله اتفاق نظر دارند. گرفتن حق ایجاد شده برای اونها اونم پس از دو دهه. 33 درصدش داده شد.
نوش اونهایی که 100 درصدش رو گرفتن. توی همین 33 درصد و برای خالی نبودن عریضه 33 نفر رو محروم کردند از گرفتن اونم تازه بعضا کسانی که اصلا بی ربط با تجمع بودند.
چرا که یکی دو نفر (هرچی میخواین اسمشون رو بذارین) بخاطر اینکه مثلا یک روزی از فلان شخص دل خوشی نداشتن حالا یا تو اسارت یا بعدش اسم شخص را بعنوان ... بدن به آقای... یا.... . این روهم بچه هاصبر کردن و صبوری پیشه کردند.
حالا بعد این 33 درصد که البته بعضی ها هم بنده های خدا هنوز نگرفتن . رفتن سراغ شاخه زنی یکی یکی بچه ها را متهم به یک چیزی کردن .
چرا به میتی کمون احترام نمیذارید . احترام بگذاریدددد. یا اینکه اومدن خیلی دوستانه آقای مازندرانی را فراخواندند!! همین که شخصی از بچه ها فقط بروند اداره فلان براش بسه. کاری کردن که بچه ها از هم دور بشن. از وبلاگها دوربشن. از...... دور بشن.
البته 50 درصدیش هم مقصر خودمون بودیم. چرا؟! چون نیومدیم کنار هم بشینیم و فکرهامون رو ؛ نظراتمون رو ؛.... رو یکی کنیم.
اومدیم هی همایش گذاشتیم(من مخالف همایش نیستم اما یکی بودن چیز دیگه ایست) بدون اینکه خروجی مثبتی داشته باشه یعنی بیایم در میان این همایشها قاطعانه بصورت آزاد و رای گیری هر اردوگاه یک تا 3 نماینده معرفی کند.
و.......... اونوقت می شد در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم صلوات الله علیه وآله وسلم تمام آزادگان یا حداقل 10 درصد از کل آزادگان کشور در مقابل بنیاد کل جمع بشند بدون هیچ پلاکارد دیگری و شعار مرگ بر اهانت کنندگان به نبی اکرم صلوات الله علیه و آله وسلم را سر بدهند.
و در همین میان نمایندگان آنان درجلسه با حضرات آقایان مسئولین بنیاد اعلام کنند که اینها تعدادی هستند که با هماهنگی اومدند جهت محکومیت اهانت ؛ منتها مواظب باشید فیتیله صبر بچه ها را تموم نکنین که این بشه که شده و.... .
و دیگه نیازی نبود که این حق ایجاد شده رسانه ای بشه. این نیاز نبود که وقتی پا خونه قوم وخویش میذاریم چپ چپ نگاهمون کنن که ............. بگذریم .
پس بیایم همدل باشیم نگذاریم تفرقه بندازندو اینطوری ما را از هم جدا کنن. حالا هرکی میخواهد باشد.
و درآخر همه در خط ولایتیم و رهرو راه شهداء و آرمانهای امام خمینی قدس سره و..........................
والسلام خادم الاسراء
کربلائی وطن خواهان اصفهانی مهدی
منبع وبلاگ خادم الاسرا
من آنچه شرط بلاغ است به تو می گویم